Szwajcaria zalegalizuje kazirodztwo?

1. Data: 2012-05-15 02:36:44

Temat: Szwajcaria zalegalizuje kazirodztwo?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

David Gibor, adwokat z Zurychu, uważa, że zakaz kazirodztwa stanowi
formę dyskryminacji. - Przepisy są przestarzałe i niejasne.

http://www.torrentmania.info/showthread.php?61920-Sz
wajcaria-zalegalizuje-kazirodztwo

Dokładnie ma racje ten adwokat, bo jeśli dorosły syn chce spać z matką
i oboje tego pragną, zupełnie nie wiem dlaczego to szczęście ktoś
miałby negować.

2. Data: 2012-05-15 03:21:07

Temat: Re: Szwajcaria zalegalizuje kazirodztwo?
Od: glob <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najwyższa pora zająć się tym problemem. Związki kazirodcze podparte
podwójną miłością powinny wyjść z ukrycia. To wstyd dla społeczeństwa
w środku Europy taki brak tolerancji. Związki takie występują w
przyrodzie i są naturalne. Bądźmy tolerancyjni!!! Niech raz Europa
dogania nas we wspaniałych zasadach postępu i nowoczesności. Jeszcze
100 lat temu związek między białą kobietą a czarnym mężczyzną był nie
do pomyślenia, jeszcze 50 lat temu związek między białą i czarną
kobietą był nielegalny. Dziś w czasach, gdy wyznacznikiem wolności
osobistej jest tolerancja, związki oparte na podwójnej miłości między
bratem i siostrą czy ojcem i synem winny wyjść z ukrycia stać się
normalnym elementem współczesnego społeczeństwa. ODDAJ SWÓJ GŁOS ZA
DOPISANIEM ZWIĄZKÓW KAZIRODCZYCH DO USTAWY O ZWIĄZKACH PARTNERSKICH.
Kaziofoby muszą się leczyć. -- Pozdr / Jacek

3. Data: 2012-05-15 03:24:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
>

> Dokładnie ma racje ten adwokat, bo jeśli dorosły syn chce spać z matką
> i oboje tego pragną, zupełnie nie wiem dlaczego to szczęście ktoś

Kazirodztwo na zdrowie

Chcesz dożyć stu lat? Twoi rodzice powinni być kuzynami

http://www.wprost.pl/ar/126695/Kazirodztwo-na-zdrowi
e/

4. Data: 2012-05-15 03:25:20

Od: "mamincyc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> David Gibor, adwokat z Zurychu, uwa=BFa, =BFe zakaz kazirodztwa stanowi
> form=EA dyskryminacji. - Przepisy s=B1 przestarza=B3e i niejasne.
>
> http://www.torrentmania.info/showthread.php?61920-Sz
wajcaria-zalegalizuje-
k=
> azirodztwo
>

> Dok=B3adnie ma racje ten adwokat, bo je=B6li doros=B3y syn chce spa=E6 z
ma=
> tk=B1
> i oboje tego pragn=B1, zupe=B3nie nie wiem dlaczego to szcz=EA=B6cie kto=B6
> mia=B3by negowa=E6.

jeszcze niech mu cyca do ssania da...

5. Data: 2012-05-15 04:12:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2012-05-15 04:13:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://cec.vcn.bc.ca/gcad/modules/fam-icpo.htm

8. Data: 2012-05-15 06:24:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
[...]

=========================

To proste: chodzi o to, żeby nie zaludniać świata globami.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

9. Data: 2012-05-15 06:27:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 15 maja 2012 04:36. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
>

> Dokładnie ma racje ten adwokat, bo jeśli dorosły syn chce spać z matką
> i oboje tego pragną, zupełnie nie wiem dlaczego to szczęście ktoś

Brat z siostra jeszcze ujdzie w tłoku, choć to 1) skrajnie niesmaczne (nie
mają z kim do chuja Pana tego robić?) i 2) powinno być w takich wypadkach
zakazane posiadanie dzieci. Ale żeby ze swoimi zstępnymi? Z kimś kto wyszedł
z twoich genitaliów upraweiać seks? To się komuś mówiąc bez ogródek i bez
pardonu my French, pojebało.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

10. Data: 2012-05-15 06:28:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

mają z kim do chuja Pana tego robić?) i 2) powinno być w takich wypadkach
zakazane bezwzględnie posiadanie dzieci (vasectomy or somewhat required!).

dawno nie gralem...
Czym jest nienawiść?
Siusianie na partnerkę.
Pedofilki, zjawisko narastające