pora na zmiany

1. Data: 2012-05-15 07:09:07

Temat: pora na zmiany
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeleciawszy pol swiata, poznawszy mnostwo roznych, a w sumie tak
samo dzialajacych na moj hedonistyczny organizm smakow, lekko znudzona
stwierdzam, ze w tej dziedzinie juz nic mnie nie moze zaskoczyc.
Moze wiec przestac jesc?

niejedzenie.info

www.poradnia.pl/bresarianie-czyli-niejedzacy.html

2. Data: 2012-05-15 07:10:11

Temat: Re: pora na zmiany
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

www.niejedzenie.info

3. Data: 2012-05-15 07:15:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 15 maja 2012 09:09. carbon entity 'Hanka' <c...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> samo dzialajacych na moj hedonistyczny organizm smakow, lekko znudzona
> stwierdzam, ze w tej dziedzinie juz nic mnie nie moze zaskoczyc.

Pewien dorożkarz konia oduczył jeść. Zaniedługo koń ten przeszedł wielką
psychofizyczną i duchową transformację Nowej Ery i przeniósł się do
wielkiego tabunu mustangów Krainy Wiecznych Łowów.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2012-05-15 07:21:06

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 09:09, Hanka pisze:
> [...]
> samo dzialajacych na moj hedonistyczny organizm smakow, lekko znudzona
> stwierdzam, ze w tej dziedzinie juz nic mnie nie moze zaskoczyc.

Słyszałam/czytałam o tej diecie (idei?), ale nie znam nikogo z
żyjących, kto stosuje. Będziesz pierwszą? :)
--
B.

5. Data: 2012-05-15 07:31:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...
> [...]
> samo dzialajacych na moj hedonistyczny organizm smakow, lekko znudzona
> stwierdzam, ze w tej dziedzinie juz nic mnie nie moze zaskoczyc.

Na planete tez o tych slonecznych dietach co jakis czas filmiki leca.

Temat w sam raz dla maga chirona, mysle, ze kolo jest w stanie to - nomen
omen - lyknac bez popitki.

6. Data: 2012-05-15 07:36:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:21, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

> Słyszałam/czytałam o tej diecie (idei?), ale nie znam nikogo z
> żyjących, kto stosuje. Będziesz pierwszą? :)

Nie wiem, czy dam rade tak calkiem pozbyc sie wszelkich (jednak!!)
pysznosci.
Ale... autentycznie mysle o sprobowaniu.
Jak przezyje - dam znac :)

7. Data: 2012-05-15 07:41:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samo dzialajacych na moj hedonistyczny organizm smakow, lekko znudzona
> stwierdzam, ze w tej dziedzinie juz nic mnie nie moze zaskoczyc.

Kiedys próbowalem. Bylem nawet na spotkaniu z takim gosciem- i mnie
przekonal. Nie bylwychudzony, mieszkal w lesie w Bieszczadach. Na pytanie,
kiedy ostatnio jadl- opowiedzial, ze zjadl kawalek tortu na urodzinach syna.
Nie chcial mu sprawiac przykrosci. No ale od tej pory nie je juz kilka
miesiecy. I duzo medytuje.

Samemu mi sie nie udalo. Daj znac, jak tam postepy. I medytacja, wchlanianie
prany- to element niezbedny.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2012-05-15 07:45:41

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:31, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> lyknac bez popitki.

A'propos lyknac:

Pytaja ruskiego, czy da rade wypic na raz litra wodki.
- Jasne, ze dam.
A wanne wodki?
- Pewnie, ze dam rade.
A ocean wodki?
- Nie, bo zabraknie ogorkow na zagryche.

9. Data: 2012-05-15 07:55:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 15 maja 2012 09:41. carbon entity 'Chiron'
<i...@g...com>
> [...]

> kilka miesiecy. I duzo medytuje.
>
> Samemu mi sie nie udalo. Daj znac, jak tam postepy. I medytacja,
> wchlanianie prany- to element niezbedny.

Ale oni nie tak cakiem niejedzą.Potrzebne składniki mineralne i organiczne
uzupełniają ztcw pijąc wodę i soki owocowe.

ZTCW organizm człowieka musi uzupełniać budulec gdzieś do 26 roku życia coby
róść, potem wystarczą ponoć same witaminy i cukry proste. Popraw mnie Chiron
jak co pokićkałem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

10. Data: 2012-05-15 07:55:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

róść, potem wystarczą ponoć same witaminy i cukry proste. Popraw mnie Chiron

Szwajcaria zalegalizuje kazirodztwo?
dawno nie gralem...
Czym jest nienawiść?
Siusianie na partnerkę.