Szwedzi nie chcą pigulek-wola aborcję...?!

1. Data: 2013-03-15 21:02:14

Temat: Szwedzi nie chcą pigulek-wola aborcję...?!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Klęska antyaborcyjnej kampanii rządu. Pigułki nie pomogły

ABORCJA, KAMPANIA, PIGUŁKA, SZWECJA

CreativeCommons/Flickr/dnisbet

Kampania mająca zmniejszyć liczbę aborcji w Szwecji okazała się kompletną klęską. Po
12 latach obecności pigułek "dzień po" na rynku stwierdzono, że nic nie dały, bo
ciążę przerywa się w tym kraju coraz częściej.
Fakt, że liczba sprzedawanych pigułek także rośnie eksperci tłumaczą kompletną
nieodpowie­dzial­no­ścią Szwedów w kwestii stosowania antykoncepcji - donosi
thelocal.se.
Szwedzkie Stowarzyszenie Położnych (Barnmorskeförbundet) wskazuje, że liczba aborcji
na każde 1000 kobiet z 18,4 w 1997 r. wzrosła do 20,9 w 2012 r. W tym samym czasie
sprzedaż pigułek mających temu zapobiegać wzrosła dwukrotnie.
Byliśmy pewni, że wprowadzenie pigułki na rynek coś zmieni, ale tak się nie stało.
Bardzo nas to dziwi i smuci. Dobrze, że sprzedaje się coraz więcej pigułek ale zwykła
antykoncepcja jest w Szwecji nieskuteczna - portal cytuje Catharinę Zätterström z
Barnmorskeförbundet.
Lekarze - ginekolodzy jak prof. Ian Milsom z Uniwersytety w Göteborgu, wskazują na
winnych. To ludzie z grupy wiekowej 20 - 24 lata. Ci kompletnie zapomnieli, że trzeba
stosować antykoncepcję gdy nie chce się mieć dziecka.

http://www.thelocal.se/46740/20130315/#.UUMHvjfw6Cl

A może to kolejny sygnał obejścia przez ewolucję pędu naszego gatunku do
samozniszczenia farmakologicznego? ;P

2. Data: 2013-03-15 21:05:49

Temat: Re: Szwedzi nie chcą pigulek-wola aborcję...?!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 14:02:14 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A może to kolejny sygnał obejścia przez ewolucję pędu naszego gatunku do
samozniszczenia farmakologicznego? ;P

Etam, po prostu pigułki osłabiają libido. Ludzie wolą się dobrze bawić,
choćby potem mieli zabijać dzieci.
:-(
--
XL

3. Data: 2013-03-15 21:31:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 22:02, m...@g...com wrote:
> [...]
>
> http://www.thelocal.se/46740/20130315/#.UUMHvjfw6Cl
>
> A może to kolejny sygnał obejścia przez ewolucję pędu naszego gatunku do

Propaganda, nawet nielogiczna.
Bo jak połykasz pigułki to ciężko o aborcje, bo przez pigułkę nie
zajdziesz w ciąże .
Tak więc nie jest możliwe aby jeść więcej pigułek i więcej zachodzić
w ciąże.
Szwedzi są edukowani seksualnie, tam aborcji jest mało, bo aborcja to
ostateczność , gdy pigułka lub prezerwatywa nie zadziała, a pilnują
tej antykoncepcji , bo są edukowani na choroby przenoszone drogą
płuciową.
W polsce nie ma kultury antykoncepcji i na dodatek jest zwalczana,
tak więc w Polsce aborcji jest najwięcej w całej europie , w podziemiu
oczywiście, lub emigracja aborcyjna z polski już w swojej ilości
przeraża nawet tamtych.

4. Data: 2013-03-16 00:15:16

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 22:31, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> tak więc w Polsce aborcji jest najwięcej w całej europie , w podziemiu
> oczywiście, lub emigracja aborcyjna z polski już w swojej ilości

Wiesz z czego to jest wzięte, z kampani wyborczej , która atakuje
niedomagania rządu, czytałem to, więc więcej tu populizmu niż prawdy.
Ale ciekawe jest zakończenie bo osoby religijne w szwecji zarzucają
konserwatyzm rządowi i brak świeżego spojrzenia na seksualność w
szwecji, a chcą większego postępu i nie patrzenia na hamujące kraje
europy, w tym najbardziej Polskę.
No groch z kapustą o co tam idzie , ale się po prostu przerzucają
niedomaganiami przed wyborami.

5. Data: 2013-03-16 00:18:57

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 01:15, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> europy, w tym najbardziej Polskę.
>  No groch z kapustą o co tam idzie , ale się po prostu przerzucają

Feministki znowu aby mieć partie w sejmie reklamują się, że feministki
są najlepsze w łóżku i powołują na jakieś amerkańskie badania i też
dużo się nie można domyślić bo całego kontekstu sytułacji to my nie
widzimy.

6. Data: 2013-03-16 18:50:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 14:31:43 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Bo jak połykasz pigułki to ciężko o aborcje, bo przez pigułkę nie
> zajdziesz w ciąże .

Tylko ze sam fakt wykupienia pigułek to za mało, trzeba je jeszcze
regularnie zazywać - a wiele kobiet o tym zapomina lub po prostu nie jest
tego świadomych. Poza tym nawet pigułki nie mają 100 % skuteczności.
--
XL

7. Data: 2013-03-16 19:23:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 marca 2013 19:50:46 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Tylko ze sam fakt wykupienia pigułek to za mało, trzeba je jeszcze
>
> regularnie zazywać - a wiele kobiet o tym zapomina lub po prostu nie jest
>
> tego świadomych. Poza tym nawet pigułki nie mają 100 % skuteczności.

Tylko prosze nie mow Xla ze znasz temat z autopsji... ;P

8. Data: 2013-03-16 19:43:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Mar 2013 12:23:55 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Tylko prosze nie mow Xla ze znasz temat z autopsji... ;P

Nie da się wszystkiego znać z autopsji. Bakterii też nigdy nie widziałam,
na Księżycu nie byłam, a fakty są jakie są.
Co zas do pigułek - wystarczy przeczytać coś więcej niż ulotkę, a nawet
tylko posłuchać uważnie lekarza.
--
XL ...Krzysiu 3333-)

9. Data: 2013-03-16 19:56:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Mar 2013 20:43:27 +0100, Ikselka napisał(a):

> Co zas do pigułek - wystarczy przeczytać coś więcej niż ulotkę

http://ginekologia.wieszjak.pl/antykoncepcja/229247,
Wskaznik-Pearla-skutecznosc-antykoncepcji.html
--
XL

10. Data: 2013-03-16 20:02:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 marca 2013 20:43:27 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Nie da się wszystkiego znać z autopsji. Bakterii też nigdy nie widziałam,
>
> na Księżycu nie byłam, a fakty są jakie są.

Bakterie -wierz mi lub nie- ale jednak znasz z autopsji, oj znasz, Księżyc wam
kobietom też nieźle czas odmierza, co czujecie jak nic...ot fakty ;P

> Co zas do pigułek - wystarczy przeczytać coś więcej niż ulotkę, a nawet
>
> tylko posłuchać uważnie lekarza.

Ale to jednak nie to samo co doswiadczanie ich efektow...rowniez ubocznych ;P

Stop manipulacji.
łep
Przekonania (lewicowe-prawicowe, wierzacy-niewierzący) a samopoczucie
Zaczynam kochać ten kraj:-)
Witalność życia, czyli o jak największym przyroście obywateli.