Szybkie bicie serca

1. Data: 2006-06-03 13:35:02

Temat: Szybkie bicie serca
Od: "Zenon" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Byłem u lekarza rodzinnego, miałem robione ekg i dostałem skierowanie do
kardiologa. Ekg wprawdzie nic nie wykazało ale lekarz stwierdził, że mi za
szybko bije serducho. Od paru dni lekko kłuje mnie serce i to coś pod cyckiem (
na wysokości serca ). Czy to może być wywołane nerwicą ? Jakie badania może
jeszcze wykonac na mojej osobie kardiolog ? Czy może skierowac mnie na operacje ? :(

2. Data: 2006-06-03 14:38:53

Temat: Re: Szybkie bicie serca
Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Byłem u lekarza rodzinnego, miałem robione ekg i dostałem skierowanie do
> kardiologa. Ekg wprawdzie nic nie wykazało ale lekarz stwierdził, że mi za
> szybko bije serducho.

szybsze bicie serca mogło byc spowodowane lekkim wysiłkiem czy nawet sytuacją
stresową, jak równiez mozesz miec fizjologiczny lub patologiczny przerost
serca ale diagnoza bedzie wiadomo zalezala od kardiologa

Od paru dni lekko kłuje mnie serce i to coś pod cyckiem (
> na wysokości serca ). Czy to może być wywołane nerwicą ?

jak najbardziej, nerwy robią swoje, jeśli masz jakies problemy z kręgosłupem
piersiowym to równiez daje takie objawy

Jakie badania może
> jeszcze wykonac na mojej osobie kardiolog ?

możesz miec jeszcze min ekg wysiłkowe no i napewno bardzo dokładny wywiad
dotyczący trybu życia, sposobu odżywiania sie itp nie pisałes ile masz lat co
tez będzie w wywiadzie ważne

Czy może skierowac mnie na operacje ? :(

zalezy jaka wystawi diagnozę ale najpierw jak cos to pewnie "dieta lekowa",
narazie nie masz co o tym myslec tylko życ spokojniej:)
Pozdrawiam
Wiola

torbiel pajęczynówki
Blizna
Likwidacja Instytutu Reumatologii Warszawa!
testzakrzepica
ach te pryszcze....