Re: Szydełko wciąż modne

Data: 2004-11-05 11:11:23
Temat: Re: Szydełko wciąż modne
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl>

sukienka sliczna!!!
zreszta wszystki szydelkowe sukienki sa tak piekne, ze gdyby nie przerazala
mnie ilosc dlubania, to pewnie zrobilabym ich wiecej... narazie mam tylko
jedna, ktora dziergalam 2 m-ce, ale urzekl mnie wzor:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=165096
w planie jest jeszcze taka:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=38713&PhotoID=304960

na sylwestra raczej takich slicznosci nie zaloze... od 2 lat sie przebieramy i
w trym roku wystapie w stroju (i fryzurze) w stylu Boney M. ;) w tamtym roku
bylam hippisem... a za rok nie weim...pewnie Wilmą Flinston ;))))

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

archiwum i przeszukiwanie newsów