« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2010-06-07 12:30:29
Temat: TAK, JA TEZ JESTEM...
From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Subject: TAK, JA TEZ JESTEM...
Date: 7 czerwca 2010 14:29
... MALKONTENTEM !!!
Dla niekumatych - mal - zły, kontent - zadowolony, czyli źle zadowolony...
He..he, niezadowolony to mało i bardzo delikatnie powiedziane.
Ja jestem do potęgi wqrwiony!!!
A Polak wqrwiony jest niebezpieczny dla wrogów Polski.
Cała ta parchata hołota i jej sziksy na stanowiskach w Polce nie powinna się
tu znaleźć.
Dla tej sekty handlowej ta powódź to wielkie dochody - te pieniądze dla
powodzian trafią do ich kieszeni głównie.
Pajace!
Podawałem link do zakładu - producenta transporterów Witiaź w
Czelabińsku, aby je zakupić skoro przez x lat zniszczono polskie zakłady,
które moglyby takie transportery produkować: Mesko, Huta Stalowa Wola, Huta
Łabędy, Huta Warszawa, Zakłady Cegielskiego w Poznaniu, Świdnik.
Witiaź to 30 zabudów na szassi dwu czołgów pływających, taki TANDEM, na
szerokich gąsienicach gumowych użebrowanych stalą - mogące pływać jeździć po
bagnach i innych grząskich.
Każda wyrwa w wałach mogłaby być błyskawicznie załatana przy pomocy
takiego sprzętu i betonowych segmentów w kształcie ceownika z ramionami
skierowanymi w górę i wypełnionym torbami z piachem. Na suszy zaś nmożna
zastosować torby o przekroju dużej litery "A", wypełnionej na miejscu
rzadkim betonem lub piachem. Takie torby mogłyby być nakładane jedna na
drugą w razie potrzeby jak nasiona klonu na nosach dzieci. W razie potrzeby
stabilizowane palami. Zarówno takie pompy do betonu lub mokrego piachu jak i
kafary mogą być zainstalowane na stałe na tych tandemach. Jedyny problem to
do pływania w nurtach potrzebny byłby dostosowany pchacz tandemów, o dużej
mocy, gdyż szybkość transporterów na wodzie stojącej jest rzędu 7km/h, na
błocie większ i do 60km/h na suszy.
Jest to jedyne i skuteczne rozwiązanie na teraz i na następne powodzie.
Sprawa wałów - zbyt wąsko zbudowane wzdłuż nurtów. Trzeba tak
przeprojektować i przebudować wały - już wiadomo w jakich miejscach - aby
obecnie występująca fala mieściła się całkowicie pomiędzy nimi - z zapasem
bezpieczeństwa. Wały zaś powinny posiadać rdzenie betonowe w kształcie
odwróconego "T", a raczej odwróconego krzyża - do zakotwiczenia w gruncie i
obsypane kruszywem i ziemią.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2010-06-07 12:41:01
Temat: Re: TAK, JA TEZ JESTEM...
"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
news:4c0ce667$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
>
> From: "Panslavista" <p...@i...pl>
> Subject: TAK, JA TEZ JESTEM...
> Date: 7 czerwca 2010 14:29
>
> ... MALKONTENTEM !!!
MK Witiaź:
http://chtz-uraltrac.ru/catalog/categories/1.php
http://chtz-uraltrac.ru/catalog/categories/69.php
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |