TAKŻE W KUCHNI !!!

1. Data: 2009-02-23 09:14:10

Temat: TAKŻE W KUCHNI !!!
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Często spotykam się z zapytaniemi jak sobie poradzić z problemem
domowym. Podaję środki i sposoby korzystania z nich firmy Amway - bo
te są skuteczne i niedrogie, jeżeli ktoś je stosuje zgodnie z
zaleceniem. Nie trzeba być sprzedawcą tych środków - można je kupować
od sprzedawców nie angażując się w biznes.
Kiedyś gdy byłem sprzedawcą kupiłem broszurę / ulotkę z której
łatwo wyszukać środki do problemów z czyszczeniem czy praniem
domowym.
Zadzwoniłem przed chwilą do Amwaya i uzyskałem namiary. Gdy będziecie
szukać porady zadzwońcie do Działu Koordynatorów 022 32 71 900 i
dogadajcie się o otrzymanie takiej broszury nr kartalogowy 105 467
(bez spacji).
Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

Strona firmy Amway:
http://www.amway.pl

2. Data: 2009-02-23 11:40:55

Temat: Re: TAKŻE W KUCHNI !!!
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 10:14, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> [...]
> (bez spacji).
> Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

Kazdego gowna sie chwytasz?
Wspolpraca z firma Amway wymaga duzego zaangazowania emocjonalnego.
Jednoczeznie wiadomo ze w Amwey stosowane sa psychomanipulacje, oraz
metody dzialania podobne do typowych dla destruktywnych sekt.
Spie...j

3. Data: 2009-02-23 12:17:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał

> wiadomo ze w Amwey stosowane sa psychomanipulacje, oraz
> metody dzialania podobne do typowych dla destruktywnych sekt.

Hehe. Mnie butelka do rozcieńczania amwayowych koncentratów służy do
rozcieńczania sklepowego płynu do mycia naczyń. Efekt - identyczny, a
koszt 20 razy mniejszy.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-02-23 12:58:22

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 13:17, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> [...]
>
> Hehe. Mnie butelka do rozcieńczania amwayowych koncentratów służy do
> rozcieńczania sklepowego płynu do mycia naczyń. Efekt - identyczny, a

Używam płynu do mycia naczyń Golden Citruss nalewam z kanistra do
butelki z ludwika - ma niekłopotliwe zamkniecie - bez rozcieńczania i
pare kropel na gąbkę - myje błyskawicznie.
Ale mam w amwayowskiej butelce Zoom - dobry do zmywania np.
kuchenki -bierze nawet przysmolone tłuszcze, czy do zlewozmywaka. W
innych butelkach mam czeskie mydła w płynie o nazwie Merida - jedno do
bardzo brudnych rąk a drugie jest odkażające.
A post o broszurze o środkach tp dobra rzecz, nie trzeba być
sprzedawcą, można umówić się jako odbiorca sprzedawcy - płaci się cene
katalogową jak w normalnym sklepie...

5. Data: 2009-02-23 13:00:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 12:40, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Kazdego gowna sie chwytasz?

Jednego się nie tknę - GWna Jonkałera.

Powiedz mi jak psychomanipulacje można zamknąć w butelce Carpet
Shampoo czy Zooma?

6. Data: 2009-02-23 15:37:17

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 13:58, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> [...]
>      A post o broszurze o środkach tp dobra rzecz, nie trzeba być
> sprzedawcą, można umówić się jako odbiorca sprzedawcy - płaci się cene

Moim zdaniem nalezy sie zastanowic co sie propaguje. Na pewno nie jest
wskazane promowanie wyrobow f-my costam-łej.

7. Data: 2009-02-23 17:27:17

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 16:37, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Moim zdaniem nalezy sie zastanowic co sie propaguje. Na pewno nie jest
> wskazane promowanie wyrobow f-my costam-łej.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

A niby czemu? Skoro środki fantastyczne. Czyżby dlatego, że paru
sqrwielom firma się nie podoba?

8. Data: 2009-02-23 19:00:08

Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 18:27, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> On 23 Lut, 16:37, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> A niby czemu? Skoro środki fantastyczne. Czyżby dlatego, że paru
> sqrwielom firma się nie podoba?

Troche przyzwoitosci w wyrazaniu opinii nie zaszkodzi. Nazywanie
sqrwielami oponentow jest nieprzyzwoite.
Firme znam z dzialalnosci na rynku amerykanskim. Mozna ja przyrownac
do firm znanych w Polsce pod nazwa piramidy, a nachalnosc do swiadkow
Jechowy.
Produkty sa tam najmniej wazne. Drogie i nieuzyteczne. Nabrani ludzie
wyprzedaja ten towar za grosze na tzw. "Garage Sale"
Pozdrawiam StaM

9. Data: 2009-02-23 19:59:59

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 20:00, q...@g...com wrote:

> [...]
> Produkty sa tam najmniej wazne. Drogie i nieuzyteczne. Nabrani ludzie
> wyprzedaja ten towar za grosze na tzw. "Garage Sale"

Ale co kogo obchodzi firma - atakują mnie i znalazł się nauczyciel na
końcu...
Nie chcecie kupować - nie kupujcie. Nikt nie każe nikomu angażować się
po za samym zakupem. Nie wszystkie produkty są drogie, a juz z
pewnością są użyteczne - skoro wielu ludzi korzysta i ja też. I
najważniejsze, że to, co napisano o produktach jest sprawdzalne, to
nie to co reklamowane w tv - 90% bajeru.
Nie przekonuję do samen firmy niech sobie ludziska myślą co chcą,
szukaja porady więc daję poradę skuteczną. Spotykają mnie wyzwiska -
więc pięknym za nadobne...
Bo w końcu okazuje się, ze nie ważna porada, tylko aby mi dokopać...

10. Data: 2009-02-24 04:55:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 20:59, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> [...]
> więc pięknym za nadobne...
> Bo w końcu okazuje się, ze nie ważna porada, tylko aby mi dokopać...

Tylko 0,2% z ogolnej ilosci osob zatrudnionych odnosi sukces
finansowy. Wiesz jak to sie nazywa?

BARANINA
Golonka
KOLACYJKA