TATRALANDIA-poleccie kwatery...

1. Data: 2005-07-17 18:57:09

Temat: TATRALANDIA-poleccie kwatery...
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Chcielibysmy sie wybrac na poczatku sierpnia na Słowację czy ktoś moze
polecic jakas fajna kwaterke dla 4 osob na ogrodzoneym terenie z
atrakcjami dla dzieci(piaskownica, huśtawki)niedaleko
Tatralandii.Byłabym wdzieczna za kazde info. Pozdrawiam Kasia+Dominik
9lat+Kuba 2 latka

2. Data: 2005-07-17 19:29:23

Temat: Re: TATRALANDIA-poleccie kwatery...
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisał(a):
> [...]
> atrakcjami dla dzieci(piaskownica, huśtawki)niedaleko
> Tatralandii.Byłabym wdzieczna za kazde info. Pozdrawiam Kasia+Dominik

a rozważaliście możliwość wynajjęcia domku na terenie tatralandii?
BTW: mają informację w PL. Możesz podzwonić i popytać.
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

Poleccie gry planszowe (4,5 lat)
prosba o opinie o zabawce