Poleccie gry planszowe (4,5 lat)

1. Data: 2005-07-17 11:35:54

Temat: Poleccie gry planszowe (4,5 lat)
Od: "syso" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie znacie fajnie gry planszowe dla maluchow 4 i 5-cioletnich. Ostatnio
hitem u nas jest Memory, wciagnelo nas wszystkich. Mamy rowniez Grzybobranie
Kubusia Puchatka, dopiero raczkujemy, ale jest to super zabawa.:-)

Pozdrawiam po dlugiej przerwie
Sylwia, Michal (5lat) i Jacek (4 lata)

2. Data: 2005-07-17 12:26:11

Temat: Re: Poleccie gry planszowe (4,5 lat)
Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2005 13:35:54 +0200, syso napisał(a) w wiadomości:

> Jakie znacie fajnie gry planszowe dla maluchow 4 i 5-cioletnich. Ostatnio
> hitem u nas jest Memory, wciagnelo nas wszystkich. Mamy rowniez Grzybobranie
> Kubusia Puchatka, dopiero raczkujemy, ale jest to super zabawa.:-)

Superfarmer!
:-)

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

prosba o opinie o zabawce
Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat
U progu pierwszej klasy