---TETRAPLEGIK---

11. Data: 2006-10-09 10:27:49

Temat: Re: ---TETRAPLEGIK---
Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

r.sos napisał(a):
> Ja natomiast kark skręciłam podczas brawurowej jazdy samochodem.
> Słyszałam ostatnio o udanej operacji na rdzeniu kręgowym w Arizonie. Czy
> może słyszeliście o jakichś podobnych spektakularnych osiągnięciach
> medycznych w tej dziedzinie.
>
> pozdro
> Nicolla

Hmm...a jaka furka zaszalas?;)

12. Data: 2006-10-09 10:29:22

Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lemeridien napisał(a):
> ja także jestem teraplegikiem, jestem też bardzo ciekawy badań i mimo, że
> minęło 8 lat, wciąż wierzę w medycynę i w to że stanę, chociażby o
> kulach........

Nie wstawaj, bo ci rente zabiora ;)Ja 20lat tak licze na medycyne ;)

13. Data: 2006-10-10 11:19:59

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Oct 2006 09:17:44 +0200, "Lemeridien" <l...@t...pl>
wrote:

>ja tak?e jestem teraplegikiem, jestem te? bardzo ciekawy bada? i mimo, ?e
>min??o 8 lat, wci?? wierz? w medycyn? i w to ?e stan?, chocia?by o
>kulach........

Zycze Ci tego z calego serca.

Uniezaleznic sie choc troche od pomocy innych osob to wielkie
szczescie.

Trzymaj sie !

14. Data: 2006-10-11 18:37:50

Od: "r.sos" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S." <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> r.sos napisał(a):
> >

> Hmm...a jaka furka zaszalas?;)

Furrra - autko na złom !
Nicolla

15. Data: 2006-10-11 18:51:57

Od: "r.sos" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja jestem C-4, C-5 i ledwo oddycham i nie moge siedziec ;)

Z początku też miałam problemy z oddychaniem, pomocna okazała sią JOGA,
która nie tylko w sferze oddechu ale także w psychice dużo u mnie zdziałała.
Pozatym systematyczne ćwiczenia rehabilitacyjne, obowiązkowo pionizacja -
choć z powodu omdleń to nieprzyjemne. W sferze odpornościowej pomogły rady
ojca, który w internecie wynalazł pomocne specyfiki (skuteczne - niestety
drogie) niesmaczne na maksa "NONI" "ALOES" ("SREBRO KOLOIDALNE" -
konsultować z lekarzem) itp.

Nicolla

16. Data: 2006-11-02 18:13:59

Od: "Anna Maria Werenc" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym się dowiedziec na co mam zwracać uwagę przy kupnie aktywnego
wózka, a może lepszy jest sportowy. Jakie firmy polecacie w tym zakresie? Nie
interesują mnie polskie firmy produkujące wózkitakie jakk aleb jestem bardzo
aktywna, kies treonawałam sport. Dlatego niezależnść jest dla mnie sprawą
pierwszej wagi.
Proszę o kierowanie odpowiedzi na prv.
Dziękuje

Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
rozmowy telefoniczne przez modem
schizofrenia-renta-moga mi odebrac?
Rower trójkołowy z platformą z przodu już mam i jest super.
Czytak