TKANINY DO HAFTU-BIAłYSTOK

1. Data: 2005-04-21 21:41:43

Temat: TKANINY DO HAFTU-BIAłYSTOK
Od: "secretgardens" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Może mógłby mi ktoś doradzić jakiś dobry(tani i dobrze zaopatrzony) sklep z
pasmanterią oraz tkaninami,kanwą do haftu w Białymstoku,najchętniej wna
Dziesięcinach i okolicach,ale nie tylko?
Pozdrawiam ,L.

2. Data: 2005-04-22 05:07:06

Temat: Re: TKANINY DO HAFTU-BIAłYSTOK
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może mógłby mi ktoś doradzić jakiś dobry(tani i dobrze zaopatrzony) sklep
> pasmanterią oraz tkaninami,kanwą do haftu w Białymstoku,najchętniej wna
> Dziesięcinach i okolicach,ale nie tylko?

O Dziesiecinach i okolicach zapomnij - niestety

chyba najlepsiej zaopatrzona jest pasmanteria na Aleii - róg Aleii i
Sienkiewicza obok sprzedaży biletów miesięcznych oraz ta w Koralu na
Wyszyńskiego przy McDonaldzie. Powodzenia w zakupach.

P.S. Zakupy w pasmanteriach nigdy chyba nie sa tanimi zakupami

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

3. Data: 2005-04-22 06:42:24

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "secretgardens" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Może mógłby mi ktoś doradzić jakiś dobry(tani i dobrze zaopatrzony) sklep
> pasmanterią

Ja mulinki kupuję w pasmanterii w Centralu. Jest tam też hiszpańska kanwa w
kuponach. Bywa 14, 16 i 18.
Najlepiej zaopatrzona pasmanteria to chyba ta w Koralu.

> oraz tkaninami,kanwą do haftu

Kanwę kupuję w Polskim Lnie na Starobojarskiej. Tylko trzeba uważać ;)
Ostatnio zmieniła się obsługa:
- w styczniu chciałam kupić kanwę 14-tkę. Pan mi dał 11-tkę. Dopiero, jak
kazałam mu policzyć, to stwierdził, że jednak mam rację ;)
- w marcu chciałam kupić 16-tkę, a on mi 14-tkę sprzedał :( Głupia byłam, bo
linijki nie wyciagnęłam ;) Na szczęście z jakości i ceny kanwy jestem
zadowolona - hiszpańska, 140cm po 40 zł za metr.

Należy jeszcze dokładnie sprawdzić, czy kanwa jest kwadratowa. Jest tam taka
chyba 16-tka, która jest bardziej prostokątna. Tak więc linijkę do ręki i
liczymy krzyżyki ;)))
Polska 11-tka jest raczej dobrej jakości.
Jeśli chcesz krzyżykować, to nie nabierz się na tkaninę, która nosi nazwę
Panamy ;) - ładnie wygląda, ale jakaś taka bardziej prostokątna.

W Białystoku bywam okazjonalnie - z okazji wizyt u rodziny :)

Pozdrawiam
Jola

4. Data: 2005-04-22 08:30:35

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko czego potrzebuje zawsze kupuje w pasmanterii na rogu Alei i
Sienkiewicza i tutaj jest chyba najszersza gama kolorow kanwy,jesli jej tu
nie ma to nie ma nigdzie indziej i pozostaje tylko wysylkowe Hobby Studio.
Koral i Central-owszem mulinek moc i odrobinke tansze ale czeste braki
natomiast w tej pierwszej najrzadszy numer byl mi sprowadzany blykawicznie
nawet na drugi dzien.Polski Len w sumie "zszedl na psy" jest tam niby duzy
wybor kanwy ale ostatnio nie moglam dostac zwyklej "18" dlugi czas a jestem
tam czesto bo obok mieszkaja moi rodzice.W Koralu zaopatruje sie natomiast w
rozne bajerki typu nozyczki,rameczki w roznych ksztaltach,wklady do
segregatora,patyczki do mulinki itp
To tyle z moich przeszlych i obecnych doswiadczen :)

Pozdrawiam wiosennie
Pusia a.k.a Beata (obecnie z zielonego jak zrenica kota w mroku
Bialegostoku)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

5. Data: 2005-04-22 10:43:50

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wszystko czego potrzebuje zawsze kupuje w pasmanterii na rogu Alei i
> Sienkiewicza i tutaj jest chyba najszersza gama kolorow kanwy,

Są tam kanwy z metra? Bo przyznam, że nie byłam w tej pasmanterii od bardzo
dawna :)
I mają tę tańszą, czy tylko oryginalną Aidę?

>Polski Len w sumie "zszedl na psy" jest tam niby duzy
> wybor kanwy ale ostatnio nie moglam dostac zwyklej "18" dlugi czas

Brak kanwy to bym jeszcze zrozumiała ;)
Ale ten brak wiedzy czy może próba wciśnięcia towaru naiwnemu klientowi....
I jakoś tak mniej przyjemniej...
Ale i tak tam kupuję, bo w mojej miejscowości jedyną kanwą jest ta drukowana
;)

Pozdrawiam
Jola

6. Data: 2005-04-22 13:53:54

Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> Wszystko czego potrzebuje zawsze kupuje w pasmanterii na rogu Alei i
> Sienkiewicza i tutaj jest chyba najszersza gama kolorow kanwy

Witam!

A w którym miejscu jest ta pasmenteria - mówisz o tej w budynku LOK-u?

Słoneczne pozdrowienia!

Arkadija

7. Data: 2005-04-22 15:10:36

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są tam kanwy z metra? Bo przyznam, że nie byłam w tej pasmanterii od
> bardzo
> dawna :)
> I mają tę tańszą, czy tylko oryginalną Aidę?

Są tam kanwy z metra zwane aidami - są bardzo dobre i tańsze niż zwigerta
(czy jak tam się go pisze :))

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

8. Data: 2005-04-22 15:11:54

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w którym miejscu jest ta pasmenteria - mówisz o tej w budynku LOK-u?

nie wiem co to jest LOK ale jest to w budynku zaraz za przystankiem z przegu
Aleii od strony Sienkiewicza tam nie ma więcej budynków tylko ten :) Obok są
komputery bilety jakiś sklep z pierdułami :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

9. Data: 2005-04-22 15:49:05

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Są tam kanwy z metra zwane aidami - są bardzo dobre i tańsze niż zwigerta
> (czy jak tam się go pisze :))

Wielkie dzięki dobra kobieto :)))

Pozdrawiam
Jola

10. Data: 2005-04-22 16:36:49

Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula napisał(a):

> nie wiem co to jest LOK ale jest to w budynku zaraz za przystankiem z przegu
> Aleii od strony Sienkiewicza tam nie ma więcej budynków tylko ten :) Obok są
> komputery bilety jakiś sklep z pierdułami :)

Dokładnie o tym budynku myślałam.

Pozdrowienia!

Arkadija

PS. LOK - Liga Obrony Kraju - został z niej chyba tylko budynek ;)

Re: Maki w wazoniexxxx
[xxx] dla mam (obecnych i przyszlych), cioc, babc...
[szydełko] Duża okrągła serweta
nowa na grupie
szydełko - pelerynka na chrzciny do sukieneczki