Tak mi przykro..... maki w wazonie

1. Data: 2005-04-21 22:17:40

Temat: Tak mi przykro..... maki w wazonie
Od: "Barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka...... Niczym nie zasluzylam na taka nagane na ogolnym .....jak
chcialas cos napisac takiego to tez moglas
do mnie osobiscie na priv .
Trudno stalo sie i nie odstanie. Mysle, ze poczatkujace
grupowiczki sa tutaj tak poniewierane , dlatego tak dlugo
zwlekalam zeby pierwszy raz zabrać glos.
Nie wyobrazam sobie teraz isc pierwszy raz
na spotkanie tam dopiero bylabym pomiatana
jako " nowa".

Barbara prawie z Wroclawia
GG 4367681

2. Data: 2005-04-21 22:59:35

Temat: Re: Tak mi przykro..... maki w wazonie
Od: "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwlekalam zeby pierwszy raz zabrać glos.
> Nie wyobrazam sobie teraz isc pierwszy raz
> na spotkanie tam dopiero bylabym pomiatana

Witam!
Ja również jestem nowa na tym forum i zauważyłam, że osoby z dłuższym stażem są
czasami, no cóż, zbyt pewne siebie. Zachowanie Julki, która poświęciła sporo
czasu, by napisać długachny post pouczający Basię, jak powinna się zachowywac na
forum jest dla mnie dziwne co najmniej. Przecież to forum jest dla nas, a
każdemu może zdarzyc się jakaś wpadka. Jeśli ktoś nie odpowie na post pod
spodem, albo nie wytnie niepotrzebnego tekstu też będzie "objechany"?
Dziewczyny! Trochę luzu! Nie bądźcie takie zasadnicze! A prośby też zaczęły być
nie mile widziane.
Poznałam Basię (niestety tylko wirualnie) właśnie na tym forum. Pomaga mi ucząc
przez gg robić na maszynie. Jest przemiła, cierpliwa i podziwiam ja za to.
Bardzo jej chciałam tu, na forum podziękować! Dziękuję Ci Basiu!
Pewnie to też jest wbrew zasadom, ale nie obchodzi mnie to.
Podsumowując uważam, że trochę wyrozumiałości i szacunku dla innych osób jeszcze
nikomu nie zaszkodziło.
Pewnie mam przechlapane u połowy, ale i tak z pozdrowieniami dla wszystkich
Justyna, Olsztyn

3. Data: 2005-04-21 23:15:30

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwlekalam zeby pierwszy raz zabrać glos.
> Nie wyobrazam sobie teraz isc pierwszy raz
> na spotkanie tam dopiero bylabym pomiatana

No i dobrze ci tak, Julka, bo złamałaś zasady, które sama głosisz, i zamiast
odesłać do faka, odrobiłaś za kogoś lekcje. No to teraz masz za swoje. Odrób
lekcje za siebie: jak tylko komuś zwrócisz uwagę, na mur-beton to będzie
"taka mala", której zrobiłaś w ten sposób straszną krzywdę i która cała we
łzach wywlecze twoje okrucieństwo na osąd grupy. I teraz masz przerąbane,
sponiewierałas niewinne maleństwo, ty potworze. Tylko to cię usprawiedliwia,
że u nas taka tradycja - początkujące grupowiczki są poniewierane, nie ma co
ukrywać.
A teraz, wrocławianki, piłka po waszej stronie siatki... Czekamy na
deklaracje, że na spotkaniu nie będziecie maleństwem poniewierać jeszcze
bardziej.
Jandulka

4. Data: 2005-04-22 00:04:17

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A teraz, wrocławianki, piłka po waszej stronie siatki... Czekamy na
> deklaracje, że na spotkaniu nie będziecie maleństwem poniewierać jeszcze

ja juz zadeklarowalam to "malenstwu" prywatnie :)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

5. Data: 2005-04-22 03:38:20

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A teraz, wrocławianki, piłka po waszej stronie siatki... Czekamy na
> deklaracje, że na spotkaniu nie będziecie maleństwem poniewierać jeszcze

Modelowa zgryźliwość. ania

6. Data: 2005-04-22 04:31:05

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu
nic sę nie przejmuj Julka już nie raz namieszła na tym forum, ona widocznie
karmi się robieniem komuś przykrości, i pokazywaniem swojego "JA" chyba jest
w życiu niedoceniana przez innych i musi to robić sama
a przepisy sa po to aby je omijać ,
napiszcie czy otrzymałyście schematy
i do dzieła
pozdrawiam bardzo gorąco,
EWA z Krakowa

8. Data: 2005-04-22 05:33:55

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno stalo sie i nie odstanie. Mysle, ze poczatkujace
> grupowiczki sa tutaj tak poniewierane ,
> Barbara prawie z Wroclawia
> GG 4367681

Poniewierane? To za dużo powiedziane. Poczekaj jeszcze kilka miesięcy, a tak
samo będziesz się zachowywać w stosunku do nowych, które szerokim łukiem
omijają FAQ, a ślą na grupę posty typu "i mi też". To z czasem staje się nie
do zniesienia.
Bez obrazy i poniewierania.
Dziunia
h...@g...pl
GG 2442065

9. Data: 2005-04-22 06:02:26

Od: "zuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka

Ciebie widac kultura ne obowiazuje. Jesli ktos pisz wyraznie ze jest nowy
wypadaloby byc troche bardziej wyrozumialym i grzecznym. moglas Basi zwrocic
uwage w nieco inny sposob, ale widac mamusia nie nauczyla. nastepnym razem
zanim siadziesz do czytania postow wez sobie prozak zeby cie z nog nie zwalilo
jak jeszcze raz ktos tak beszczelnie zlamie zasady tego forum. jestes smieszna
hahahahahahahahahha.

pozdrawiam i zycze dobrego samopoczucia

10. Data: 2005-04-22 06:51:52

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ciebie widac kultura ne obowiazuje.

Przeczytałam post Julki. Kulturalnie zwróciła uwagę. Poświeciła swój czas,
aby wyjaśnić zasady panujące na liście dyskusyjnej, które są po to, aby
wszystkim nam było lepiej i milej :)

>Jesli ktos pisz wyraznie ze jest nowy
> wypadaloby byc troche bardziej wyrozumialym i grzecznym.

Jeśli ktoś jest nowy, to jego obowiązkiem jest zorientować się w panujących
tu zasadach.
Jeśli je złamał i został o tym poinformowany, to nie powienien się obrażać,
bo to trochę ... dziecinne :)))

> [...]
zwalilo
> jak jeszcze raz ktos tak beszczelnie zlamie zasady tego forum. jestes

Hmm, ale Ciebie mamusia dobrze nauczyła....

Pozdrawiam
Jola

PS. Na tej grupie panuje pełna kulutra i wzajemna wyrozumiałość.
Przynajmniej ja to tak obieram - choć jestem tu tylko rzadkim gościem :)))
Szkoda mącić tę atmosferę pretensami o to, że komuś chciało się udzielić
dobrych rad.

TKANINY DO HAFTU-BIAłYSTOK
Re: Maki w wazoniexxxx
[xxx] dla mam (obecnych i przyszlych), cioc, babc...
[szydełko] Duża okrągła serweta
nowa na grupie