Tak mi przykro..... maki w wazonie

51. Data: 2005-04-25 08:23:34

Temat: Re: Tak mi przykro..... maki w wazonie
Od: "teqla" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam wszystkie wypowiedzi i musze przyzac, ze grono spolecznic troszkę
przesadza. Zaglądałam też do FAQ. Muszę przyznać, że to leka przesada czytać
całą tę netykietę tylko po to by zadać jedno głupie pytanie na forum. To jedyne
forum, na którym tak rygorystycznie nakazuje się przestrzegać netykiety. Ja
sobie tym głowy nie zaprzątam, gdyz mam inne ważniejsze sprawy, którymi się
zajmuję i nie podchodzę aż tak poważnie do forum. A do wszystkich Pań, które
tak nawołują do netykiety: można Was spokojnie porównać z "kółkiem różańcowym"
moich emerytowanych sąsiadek z osiedla, które całymi dniami siedzą na ławkach i
nie mają innych specjalnie ważnych zajęć tylko krytykują i pouczają innych. Coś
wam powiem drogie Panie według mnie to chłopa wam trzeba i tyle hihi.

Pozdrawiam serdecznie
teqla

52. Data: 2005-04-25 08:59:58

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teqla" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> To jedyne
> forum, na którym tak rygorystycznie nakazuje się przestrzegać netykiety.

Masz rację, bo to nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna. Znam parę innych i
wszędzie przestrzegają netykiety :)

> nie mają innych specjalnie ważnych zajęć tylko krytykują i pouczają
innych.

Czy mi się zdaje, że nas właśnie skrytkowałaś? ;)

> wam powiem drogie Panie według mnie to chłopa wam trzeba i tyle hihi.

Więc nawzajem :)))

Pozdrawiam
Jola
Przepraszam, NMSP

53. Data: 2005-04-25 09:03:55

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>się
> zajmuję i nie podchodzę aż tak poważnie do forum. (...)

Dyskusja wygasła i postanowiłaś dorzucić do pieca? Bo z logiką to coś na
bakier jesteś...
Jandulka

54. Data: 2005-04-25 09:06:39

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Netykieta czy FAQ nie mają po 100 stron, i nie trzeba ich czytać przed
kazdym zadawanym pytaniem- to kilka prostych zasad.Dla mnie to kwestia
szacunku... Pisząc na jakiejkolwiek grupie i nie przestrzegając zasad po
prostu piszący nie szanuje grona do którego wchodzi, więc cóż dziwnego w
tym, że grono też go nie szanuje. Teqlo, chyba zbyt wielu grup nie
odwiedzilaś, skoro mówisz że to tylko tu takie "kółko różańcowe".Twoje
szowinistyczne teksty (nawet pisane żartem) mogą znów kogoś zdenerwować i
od nowa się zacznie... i po co? I tak widać ze od kilku dni mniej osób sie
odzywa.

Mamy w grupie osoby o różnych zdaniach, to normalne, więć nie stwarzajmy
więcej sytuacji które doprowadzą do takich zawirowań jak to miało miejsce
kilka dni temu.
Ja nie mam zamiaru więcej uczyć kogokolwiek "pouczać"jak znaleźć wzory, jak
korzystać z przeglądarki, czy jak sie zachowywać na grupie. Do tej pory
byłam otwarta na osoby, które nie potrafią czegoś i tłumaczyłam. Od dziś
szanuję swój czas, bo nie usmiecha mi sie odrabianie za kogoś lekcji, i
dostawanie wzamian bury.
A ci co nie potrafią niech sami do wszystkiego dochodzą, to ich problem.

--
Moolinea
----------------------------

55. Data: 2005-04-25 09:13:01

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaglądałam też do FAQ. Muszę przyznać, że to leka przesada czytać
> całą tę netykietę tylko po to by zadać jedno głupie pytanie na forum.

Raz przeczytasz i zapamiętasz, chyba że masz problemy z pamięcią to może
skontaktuj się z lekarzem.

> [...]
ławkach i
> nie mają innych specjalnie ważnych zajęć tylko krytykują i pouczają

W tym miejscu obrażasz osoby które tu piszą i mają czas na czytanie
netykiety. Brzydko, kochana, brzydko...

według mnie to chłopa wam trzeba i tyle hihi.

... a do tego wulgarnie.

miałam się już w tym wątku nie udzielać, ale nie wytrzymałam.
Dziunia

56. Data: 2005-04-25 09:43:13

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..nic dodac nic ujac a pozatym teqla to tak zwany TROLL ,nie ma jej ani
jednego posta,calkowicie nowy nick,czyli przebieraniec...we wlascicwosciach
postu mozna sprawdzic kto zacz.....
Pozdrowka
Pusia zakawowana od rana

57. Data: 2005-04-25 09:45:54

Temat: Re: Nie karmic trolli.....
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zoltek7.webpark.pl/troll.txt

58. Data: 2005-04-25 10:00:11

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..nic dodac nic ujac a pozatym teqla to tak zwany TROLL ,nie ma jej ani
> jednego posta,calkowicie nowy nick,czyli przebieraniec...we
> [...]

Nie no bez przesady... żeby zmieniać nick tylko po to zeby komuś dogadać, to
trzeba bardzo nisko upaść. Teqlo, czy jak tam się zwiesz... troszkę dystansu
do siebie i życia:), nie bierz wszystkiego tak na poważnie, bo Ci serduszko
wysiądzie:)
Moolinea
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

TKANINY DO HAFTU-BIAłYSTOK
Re: Maki w wazoniexxxx
[xxx] dla mam (obecnych i przyszlych), cioc, babc...
[szydełko] Duża okrągła serweta
nowa na grupie