TPSA OSZUSTWO ZMIANA ABONAMENTU

1. Data: 2006-05-09 21:09:11

Temat: TPSA OSZUSTWO ZMIANA ABONAMENTU
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem formalnie
oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie i
zaproponował przejście na próbę (bardzo ważne powiedział że na okres 2
miesięcy z możliwością powrotu do starego abonamentu ) na nowy niby
korzystniejszy dla mnie abonament , pomyśłaem sobie próba nie strzelba
spróbuje , no i zgodziłem się z abonamentu standardowego przeszedłem na
abonament z 60 minutami gratis , po 2 miesiącach okazało się że mam wyższe
rachunki i nowy abonament jest dla mnie niekorzystny , zadzwoniłem na
niebieską linie i wyraziłem chęć powrotu do starego abonamentu i tu się
nieźle wkur........, bo powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i nigdy
nie było , a tpsa od 1 marca nie ma w sprzedaży już tego abonamentu tzw.
standardowego , oczywiście złożyłem reklamacje że zostałem oszukany ,
naciągnięty na nowy mniej korzystny dla mnie abonament, po 2 tygodniach
otrzymałem odpowiedz że jest im przykro ze zostałem przez ich pracownika
wprowadzony w błąd itd. bla bla bla .... , no i najważniejsze że nie mogę
wrócić do starego abonamentu bo go już nie ma , no i nie wiem co teraz
robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace
ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
takie oszustwo swoim pracownikom w celu osiągnięcia lepszych wyników
sprzedaży , zrezygnował bym w cholerę z telefonu ale mam z nimi podpisaną
umowę na 2 lata na DSL , dałem się oszukać jak młokos .Myślę nad oddaniem
sprawy do sądu , ale nigdy tego nie robiłem może ktoś doradzi jak postępować

Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
sprawy z TPSA

2. Data: 2006-05-09 21:39:10

Temat: Re: TPSA OSZUSTWO ZMIANA ABONAMENTU
Od: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <e3r0di$cf5$1@news.onet.pl> nightmen napisal(a):

> Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
> sprawy z TPSA

Nie stawiaj telefonu na lodowce.
Krzysiek

3. Data: 2006-05-10 04:23:02

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e3r0di$cf5$1@news.onet.pl...

Polecam pl.soc.prawo. Może ci cos doradzą. Warto też może zgłosić sprawę do
rzecznika praw konsumenta.

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-05-10 05:47:02

Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał(a):

przyzwoite firmy nagrywaja wszystkie rozmowy prowadzone przez infolinię ...

5. Data: 2006-05-10 05:47:40

Od: "Basia K" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postępować
>
> Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co

Z Netią miałam to samo, ale nam się udało sprawę odkręcić.
Na reklamację odpowiedzieli błyskawicznie.
POWODZENIA
BASIA

6. Data: 2006-05-10 06:50:16

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik turecky <t...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:e3ruom$g7j$...@i...gazeta.pl...
> nightmen <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał(a):
>
> przyzwoite firmy nagrywaja wszystkie rozmowy prowadzone przez infolinię

Ale nawet przyzwoite nie udostępnią zapisu na swoją niekorzyść.
W takim przypadku - TPSA _jest_ przyzwoitą firmą.

Polecam przenieść wątek na pl.misc.telefonia.

Zdrówka - Wojtek H.

7. Data: 2006-05-10 07:39:24

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):

> robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace

Nie rozumiem, jakim cudem jesteś 40 zł miesięcznie w plecy, skoro nowy
abonament jest jedynie o ok. 8 zł brutto wyższy, a przy tym masz 60 min.
gratis.
Ja też przeszłam na ten abonament, z tym, że przy zmianie taryfy
zostałam poinformowana, że nie ma możliwości powrotu do planu
standardowego, z którego tp się wycofuje.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

8. Data: 2006-05-10 08:19:30

Od: "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postępować
>
> Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co

żadna firma nawet TPSA nie ma prawa zmieniać abonamentu przez telefon bez
podpisu
masz umowę na niej podpis i rodzaj abonamentu zrób ksero i złóż reklamację
powiedz że niegdy nie wyrażałeś zgody na jakąkolwiek zmianę abonamentu
było o tym w prasie jakieś pół roku temu
pogoogluj moze cos znajdziesz.

ja ostatnio powiedziałem pani która wydzwania z ofertami, że po kolejnym
telefonie podam ich do sądu o naruszenie prywatności.
poprosiłem ją o nazwisko i poprosiłem, by zaznaczyła , że nie życzę sobie
telefonów od nich
w przeciwnym razie napisazę na nia skargę itd

9. Data: 2006-05-10 10:11:12

Temat: OT Re: TPSA OSZUSTWO ZMIANA ABONAMENTU
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):
> [...]

Przejdź na abonament socjalny, chyba jeszcze jest.

> Nie rozumiem, jakim cudem jesteś 40 zł miesięcznie w plecy, skoro nowy
> abonament jest jedynie o ok. 8 zł brutto wyższy,

Sprawdź ile płacisz na starcie za każdą rozpoczetą rozmowe nawet 1-3
sekundową.
Dużo zależy od tego ile gadasz, jak czesto i krótko to jest sie do tyłu.
W standarcie mozna było do trzech sekund dużo powiedzieć i nic za to nie
zapłacic.
:-)

> a przy tym masz 60 min. gratis.

Zawsze mnie to śmieszyło.

> Ja też przeszłam na ten abonament, z tym, że przy zmianie taryfy
> zostałam poinformowana, że nie ma możliwości powrotu do planu
> standardowego, z którego tp się wycofuje.

Ja przechodziłem w czasach kiedy mozna było wrócić, jak chciałem wrócić
to okazało się, ze to jest niemozliwe.
Wbrew pozorom rachunki faktycznie wzrosły o 20-40 zł przy nie
zmienionych zwyczajach dzwoniacych.
Podwyższyłem Neostrade na 512, dokupiłem livebox i korzystam z VOIP-a.
Teraz jestem do przodu bo wydzwaniam "darmowe" 60 min na starym numerze
a potem dzwonię za grosze.
Średnio mogę za te same pieniądze co poprzednio przegadac 4 razy więcej
czasu.
A i mam siec bezprzewodową na 2 komputery w domu więc sie opłaca.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-05-10 10:51:46

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postępować
>
> Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co

zalej to wszystko wodą, wymieszaj dodaj śmietanę, powinno pomóc ;)
Jędrek

Wodka
dobre jabłuszka...jakie to?
Jak schłodzić szybko wino?