Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: TPSA OSZUSTWO ZMIANA ABONAMENTU
Date: Wed, 10 May 2006 10:19:30 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 48
Message-ID: <e3s7q5$eec$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <e3r0di$cf5$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-182-236.olendernet.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1147249285 14796 80.54.182.236 (10 May 2006 08:21:25
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 May 2006 08:21:25 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.kuchnia:268454
Ukryj nagłówki
Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e3r0di$cf5$1@news.onet.pl...
> Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem
> formalnie
> oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie
> i
> zaproponował przejście na próbę (bardzo ważne powiedział że na okres 2
> miesięcy z możliwością powrotu do starego abonamentu ) na nowy niby
> korzystniejszy dla mnie abonament , pomyśłaem sobie próba nie strzelba
> spróbuje , no i zgodziłem się z abonamentu standardowego przeszedłem na
> abonament z 60 minutami gratis , po 2 miesiącach okazało się że mam wyższe
> rachunki i nowy abonament jest dla mnie niekorzystny , zadzwoniłem na
> niebieską linie i wyraziłem chęć powrotu do starego abonamentu i tu się
> nieźle wkur........, bo powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i nigdy
> nie było , a tpsa od 1 marca nie ma w sprzedaży już tego abonamentu tzw.
> standardowego , oczywiście złożyłem reklamacje że zostałem oszukany ,
> naciągnięty na nowy mniej korzystny dla mnie abonament, po 2 tygodniach
> otrzymałem odpowiedz że jest im przykro ze zostałem przez ich pracownika
> wprowadzony w błąd itd. bla bla bla .... , no i najważniejsze że nie mogę
> wrócić do starego abonamentu bo go już nie ma , no i nie wiem co teraz
> robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace
> ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
> znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
> takie oszustwo swoim pracownikom w celu osiągnięcia lepszych wyników
> sprzedaży , zrezygnował bym w cholerę z telefonu ale mam z nimi podpisaną
> umowę na 2 lata na DSL , dałem się oszukać jak młokos .Myślę nad oddaniem
> sprawy do sądu , ale nigdy tego nie robiłem może ktoś doradzi jak
> postępować
>
> Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co
> załatwiają
> sprawy z TPSA
>
>
żadna firma nawet TPSA nie ma prawa zmieniać abonamentu przez telefon bez
podpisu
masz umowę na niej podpis i rodzaj abonamentu zrób ksero i złóż reklamację
powiedz że niegdy nie wyrażałeś zgody na jakąkolwiek zmianę abonamentu
było o tym w prasie jakieś pół roku temu
pogoogluj moze cos znajdziesz.
ja ostatnio powiedziałem pani która wydzwania z ofertami, że po kolejnym
telefonie podam ich do sądu o naruszenie prywatności.
poprosiłem ją o nazwisko i poprosiłem, by zaznaczyła , że nie życzę sobie
telefonów od nich
w przeciwnym razie napisazę na nia skargę itd
|