Re: TRICLOSAN: rakotwórczy-dioksynogenny, stymulujacy antybiotykooporność bakterii...i od 30lat powszechnie stosowany...

1. Data: 2007-03-27 12:14:05

Temat: Re: TRICLOSAN: rakotwórczy-dioksynogenny, stymulujacy antybiotykooporność bakterii...i od 30lat powszechnie stosowany...
Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim, to należy pogratulować instrumentalistom, że tak
doprecyzowali techniki wykrywania
Pozdrawiam - Mirek

2. Data: 2007-03-27 18:03:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@v...pl> wrote in message
s.com...
> Przede wszystkim, to należy pogratulować instrumentalistom,
> że tak doprecyzowali techniki wykrywania

Po prostu bujdy na resorach :-)

3. Data: 2007-03-27 19:13:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...
> <m...@v...pl> wrote in message
s.com...

> Po prostu bujdy na resorach :-)

...będzie to sobie powtarzał z jakiś miesiąc przy goleniu...za pomocą kremu
z triclosanem ;D
Dziś już zapewne sprawdził skład wszystkich swoich past do zębów i pianek na
podrażnienia cery... ;P

4. Data: 2007-03-29 02:52:57

Od: Jarek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Mar 2007 14:14:05 +0200, <m...@v...pl> napisał:

> Przede wszystkim, to należy pogratulować instrumentalistom, że tak
> doprecyzowali techniki wykrywania
> Pozdrawiam - Mirek

To też :-)

Poruszyłbym jednak przy tej okazji jeden - sygnalizowany w temacie
pierwszego postu i tym razem dla odmiany chyba poważny - problem z
triclosanem. W ramach jakiegoś Festiwalu Nauki wysłuchałem w Wawie całkiem
sensownego wykładu - na temat stosowania m.in. triclosanu właśnie i
boskich reklam, w których bogate koncerny pokazują, że 99% bakterii w
sedesie (WC-kaczki), na powierzchni dłoni (mydła antybakteryjne) oraz pod
pachami (dezodoranty) poległo w strasznych bólach, ku zadowoleniu
użytkownika.

Właściwy problem polega na tym, że ten 1% NIEWYTĘPIONYCH BAKTERII uzyskuje
po takiej akcji zupełnie z punktu widzenia człowieka niepożądaną odporność
- także (niestety) na poważne antybiotyki, stosowane np. tylko w
szpitalach. Szybkie mutacje, te rzeczy.

I to jest właśnie IMHO ryzyko, związane z intensywnym stosowaniem
preparatów z triclosanem.

Te nanogramy to rzeczywiście bardziej przypominają przepis na
homeopatyczną aspirynę niż prawdziwe zagrożenie :-)

Przed @ wstawiasz dojarka (taka co doi i bez spacji) zamiast w podpisie
i masz prawdziwy adres!

5. Data: 2007-04-01 23:38:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eubqd0$itp$1@news.onet.pl...
> [...]
> za pomocą kremu z triclosanem ;D
> Dziś już zapewne sprawdził skład wszystkich swoich past do zębów

Dobrze się czujesz?
Nie jestem takim paranoicznym panikarzem jak Ty.
Nawet nie ma żadnej informacji ile tych nanogramów
jest potrzebne aby wywołać JAKĄKOLWIEK reakcję...
A Ty się już boisz.

6. Data: 2007-04-02 15:18:11

Temat: Re: TRICLOSAN: ile za-szkodzi...Pszemolowi ;)))
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nawet nie ma żadnej informacji ile tych nanogramów
> jest potrzebne aby wywołać JAKĄKOLWIEK reakcję...

A ja się już tylko śmieję...z twoich Pszem REAKCJI... ;)))
Śmiech to zdrowie!
Śmiej się z siebie i Ty... ;P
Ze mnie z resztą też możesz...
Pozwalam! ;)

Tyle że ty wciąż na poważnie... ;D

Już zbadałeś ILE zawartości Tri mają twoje osobiste kosmetyki?
Teraz do spokoju ducha potrzeba ci jedynie info ile tego swiństwa szkodzi...
;P
Tobie już Pszem nie może nawet triclosan bardziej zaszkodzić! ;D

7. Data: 2007-04-05 06:00:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eur6oh$gq$1@news.onet.pl...
> Już zbadałeś ILE zawartości Tri mają twoje osobiste kosmetyki?

Mówił Ci już ktoś że w każdej dyskusji jesteś intelektualnym zerem?

8. Data: 2007-04-05 07:02:19

Od: lcc <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Apr 2007 08:00:44 +0200, Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Mówił Ci już ktoś że w każdej dyskusji jesteś intelektualnym zerem?

Dziewczynki i chłopczyki!!!
Czułe uwagi wymieniajcie sobie prywatnie, co?

lcc

9. Data: 2007-04-05 23:34:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"lcc" <p...@o...pl> wrote in message news:op.tqatt5s8aa1id6@jaka-jest...

> Dziewczynki i chłopczyki!!!
> Czułe uwagi wymieniajcie sobie prywatnie, co?

Jak jesteś zazdrosny to o Tobie też coś mogę napisać ;-)

10. Data: 2007-04-06 11:29:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lcc" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dziewczynki i chłopczyki!!!
> Czułe uwagi wymieniajcie sobie prywatnie, co?

"To On zaczął!!!" :'(
"Zawsze On zaczyna...bueeeee..."
;P
;)))

TRICLOSAN: rakotwórczy-dioksynogen ny, stymulujacy antybiotykooporność bakterii...i od 30lat powszechnie stosowany...
Nie mogę sie pozbyć białego nalotu z języka od 2mc :(
antydepresyjne- czy to jest to samo dzialanie?????????
Bol w srodstopiu
gwałtowne mrowienie/przechodzenie prądu przez cialo