TV 26

41. Data: 2010-07-23 06:18:57

Temat: Re: TV 26
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:n0bg46hftom39mpadnbm0517tcc52uqbva@4ax.com...

> a ktos porownuje inne rozmiary? czytamy ze zrozumieniem punkty

Raczej ty czytaj ze zrozumieniem - mowilo sie od poczatku o telewizorach 26"

> O ile?

za ciebie njie bede szukac :-) ja wiem, ze maja wiekszy pobor pradu, jesli
interesuje cie "o ile" to poszukaj :P

> ze..?

ze nie bedzie sie ich uzywac... beda tak tanie ze tym bardziej kupowanie ich
na 2-3 lat staje sie KOMPLETNIE nielogiczne i nie oplacalne

> podajac przyklad starego telewizora, wykonanego w innej technologii i z
> inna jakoscia,
> ktora dziala 16 lat, jako argument na dlugosc zycia wspolczesnych tv,
> wykazujesz sie
> totalna naiwnoscia i w pewnym sensie ignorancja tematu
>
> ze o zakladaniu zycia kolejnych 16 lat w tym samym pokoju (i zwiazanym
> z tym brakiem potrzeby wymiany tv na wiekszy) nie wspomne; niech zgadne:
> jestes nastolatkiem, ktory zycje z rodziacami jeszcze?

Pudlo :-)
a wymiany telewizora na wiekszy po zakupie Philipka FullHD nie przewiduje
(wogole nie przewiduje wymiany telewizora po jego zakupie przez najblizsze
10 lat).
Co do ignorancji tematu - obawiam sie ze mam wieksze wiadomosci na temat TV
(tych "starej daty") niz ty... a tlumaczyc czemu nie mam ochoty :-)

42. Data: 2010-07-23 06:19:46

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiedziałam, ze jesteś dzieckiem Neostrady.

Bron mnie Panie Boze Wszechmogacy :-)
za to Ty (mimo swojego wieku) jestes nim hehehe

43. Data: 2010-07-23 06:27:54

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed chwila pisales cos o 16 latach uzytkowania, to niby co, na 16 lat
> musze przewidziec, co bede do niego podpinal?

Pwinienes WIEDZIEC (a nie przewidziec) do CZEGO ten telewizor bedziesz
wykorzystywac...
Wiesz co - najlepiej kup sobie czarno-bialy monitorek 7"... na dodatek
pracujacy jedynie w secamie, z kiniolem CTR i majacym programator
umoziwiajacy zaprogramowanie 3-ch programow TV :-)

> Wez juz przestan kolejny raz wklejac gotowe i nie swoje teksty z sieci,
> bo odpowiedzi na temat tu niewiele. rusz w koncu mozgownica

Przynajmnmiej szukam i odpowiadam w maire konkretnie, a nie neguje tylko nie
podpierajac sie CZYMKOLWIEK..
ja z tym "panem" "dyskusje" zakonczylem..
EOT jak dla mnie

44. Data: 2010-07-23 07:55:14

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> napisał(a):

>Raczej ty czytaj ze zrozumieniem - mowilo sie od poczatku o telewizorach 26"

a ty dalej nie rozumiesz kontestu rozmowy i przykladow.

>za ciebie njie bede szukac :-) ja wiem, ze maja wiekszy pobor pradu, jesli
>interesuje cie "o ile" to poszukaj :P

za mnie nie musisz szukac, ja wiem ile. znowu nie zrozumiales,
a chcialem zebys sam siegnal do izrodel i porownal.. i skonczyl pisac
w koncu o znaczaco wiekszym zuzyciu energii

>ze nie bedzie sie ich uzywac... beda tak tanie ze tym bardziej kupowanie ich
>na 2-3 lat staje sie KOMPLETNIE nielogiczne i nie oplacalne

kupowanie hd ready na 2-3 lata akurat ma sens, bo przez te 3 lata nie
bedzie w tv nic, przy czym by wyswietlaly gorszy obraz

zrozum w koncu, ze panel lcd kiedy przeskalowuje w dol daje swietna jakosc,
nie do rozroznieia przy typowym ogldaniu telewizji. ze juz nie wspomne po raz drugi,
ze tym momencie na swiecie nie ma ZADNEJ telewizji, ktora wykorzystuje mozliwosci
full hd 1080p. i jeszcze sporo czasu nie bedzie. ...
Za 5 lat kupie tv z full hd za 1/5 tego, co ty wydasz teraz
i nie wykorzystasz.

>a wymiany telewizora na wiekszy po zakupie Philipka FullHD nie przewiduje
>(wogole nie przewiduje wymiany telewizora po jego zakupie przez najblizsze
>10 lat).

ty moze i nie przewisujesz, ale twoj odbiornik tyle nie dozyje. i tyle w temacie

>Co do ignorancji tematu - obawiam sie ze mam wieksze wiadomosci na temat TV
>(tych "starej daty") niz ty... a tlumaczyc czemu nie mam ochoty :-)

po tym co wypisujesz na grupie mysle, ze masz mala wiedze na ten temat,
a piszac o malej ochocie tylko mnie w tym utwierdzasz

45. Data: 2010-07-23 07:57:08

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>pracujacy jedynie w secamie, z kiniolem CTR i majacym programator
>umoziwiajacy zaprogramowanie 3-ch programow TV :-)

skrajny przyklad niemajacy wiekszego sensu

>Przynajmnmiej szukam i odpowiadam w maire konkretnie, a nie neguje tylko nie
>podpierajac sie CZYMKOLWIEK..

nie
klejasz gotowce nawet nie probujac ich zrozumiec

>ja z tym "panem" "dyskusje" zakonczylem..
>EOT jak dla mnie

jak sobie zyczysz

46. Data: 2010-07-23 11:41:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jul 2010 08:19:46 +0200, Misiek napisał(a):

> Bron mnie Panie Boze Wszechmogacy :-)
> za to Ty (mimo swojego wieku) jestes nim hehehe

Jakie są Twoje kryteria?

47. Data: 2010-07-23 12:14:22

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> po tym co wypisujesz na grupie mysle, ze masz mala wiedze na ten temat,
> a piszac o malej ochocie tylko mnie w tym utwierdzasz

Czep sie tramwaja - nie wnosisz NIC ponad negacje, wiec zamilcz lepiej.
Piszac takie bzdury jakie piszesz osmieszasz sie. U mnie KF.

48. Data: 2010-07-23 12:15:38

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skrajny przyklad niemajacy wiekszego sensu

> nie
> klejasz gotowce nawet nie probujac ich zrozumiec

> jak sobie zyczysz

Zweby dyskutowac trzeba miec z kim, ja nie mam z kim, bo poziomu
odpowiedniego nie trzymasz. Tyle.
KF jesli wiesz co to znaczy

49. Data: 2010-07-23 12:57:37

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> Przelicz to w skali roku, a nie dnia...

OK.

4gr/h.

365 dni x 4h telewizji dziennie (przyjmijmy uśredniając) x 0.04PLN/h.
Zawrotne 58.4 PLN rocznie.
Aż niecałe 5 PLN miesięcznie.
Przy 6 godzinach tv dziennie, dzień w dzień przez cały rok, wychodzi
87.6 PLN różnicy rocznie.

Normalnie dramat, całe 2-3 tanie piwa miesięcznie mniej...

> Coz - wyraznie snobistyczne podejscie - musze miec wszystko naj,
> superhiper itd itp...
> echhhhhhhhhhhhhhh

Ależ wręcz przeciwnie, kupujemy sprzęt w sposób uzasadniony - za 2-3
lata nie trzeba będzie dopłacać extra do telewizora LED (ach ten
marketing, niższe zużycie prądu w życiu nie pokryje obecnej różnicy w
cenie zakupu) który stanie się standardem, a i FHD mam nadzieję będzie
popularniejsze.

> Coz, jesli uwazasz ze FullHD teraz to nowosc - gratuluje rozeznania :-)

Jeszcze teraz nowością jest możliwość realnego >wykorzystania< FHD, od
kiedy upowszechniły się odtwarzacze BluRay i filmy na tymże nośniku.

A i tak to tylko "oglądanie tego samego na około", bo telewizji z
prawdziwym FHD jak nie było tak nie ma. Może będzie za 2-3 lata.

Co z tego że telewizory FHD na półkach stały już parę lat temu, skoro
nie było źródeł sygnału w tym standardzie?
I mówię tu o normalnym regularnym użytkowaniu, nie o oglądaniu tapety z
komputera.

> jassssssssssne...

Popatrz sobie na Arte HD albo Das Erste HD...

> No coz, jesli uwazasz ze teraz wydam do 2.000 po to zeby za 2 czy za 3
> lata komus go dac... to kup i za 2-3 lat daj mi go :-)

Familia ma pierwszeństwo.
;)
Przy obecnym tempie rozwoju, taki mniej-więcej jest czas życia produktu.
Szczęście że "branża" nie nadąża za postępem technicznym, bo jeszcze FHD
by się nie upowszechniło a już kolejne rozdzielczości (możliwe przecież
już dziś) by nam standardy wyznaczały.

włącznik w meblach
płyta budowlana z polistyrenu zamiast nidy do łazienki
DAFI vs BRITA
Jaka grzałka do bojlera?
Lodówka [pilne]