Lodówka [pilne]

1. Data: 2010-07-14 19:39:42

Temat: Lodówka [pilne]
Od: forum <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i padła "staruszka"
jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
nie lubię w ten sposób
ale jak mus to mus

coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

2. Data: 2010-07-14 19:48:08

Temat: Re: Lodówka [pilne]
Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "forum" napisał w wiadomości news:i1l3ps$ath$1@inews.gazeta.pl...
> no i padła "staruszka"
> jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
> nie lubię w ten sposób
> ale jak mus to mus
>
> coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

T.

3. Data: 2010-07-14 20:00:25

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

BOSH / SIEMENS

Mam chwalę

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

4. Data: 2010-07-14 20:32:02

Od: forum <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

"staruszka" ;) jest ~55x55
lodówka o wysokości ~95cm
pod spodem zamrażarka ~70cm

cenowo - no może coś do 1500
(jeśli ktoś mnie przekona ;) to do 2000)

5. Data: 2010-07-14 21:06:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Dębski wrote:

> BOSH / SIEMENS
>
> Mam chwalę

Ja też. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma parametry.
Wada - nie ma sygnalizacji niedomkniętych drzwi - stara sama się domykała.
J.

6. Data: 2010-07-15 06:02:22

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> no i padła "staruszka"
> jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
> nie lubię w ten sposób
> ale jak mus to mus

W obecnych czasach marka jest bez znaczenia. Bierz najbardziej odpowiadajacą
ci gabarytami i możliwie najniższą ceną. Natomiast powinna mieć gwarancję 5
lat czy to od producenta czy przez ubezpieczenie.
Pierduły typu jakies tam strefy, pisanie po drzwiach, dyktafony w drzwiach
lub wyświetlacze sobie bym odpuścił.

P.

7. Data: 2010-07-15 06:21:39

Temat: Re: LodĂłwka [pilne]
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie lubię w ten sposób
> ale jak mus to mus
>
> coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

1. zwracaj uwage na gwarancje
2. zwracaj uwage na energochlonnosc
3. marka? w tej chwili 90% sa podobne
4. serwis? Moze byc z czasem koniecznosc dokupienia np. uszczelki drzwi (nie
podlega gwarancji jako element szybkozuzyajacy sie)... No chyba ze u
producenta uda Ci sie dokupic...

8. Data: 2010-07-15 09:47:49

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam, ochotę wyrzucić przez okno (za bulgotanie, szemranie, syczenie i ogólne
dręczenie lokatorów głównie nocami).
Kupiłbym Beko albo Haier, serio, po co przepłacać za nalepkę skoro pewnie ta sama
fabryka.

----

9. Data: 2010-07-15 10:06:25

Od: "pietrek" <pietrek34(malpa)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma
parametry.

Heh, po Snaige, Donbas czy Czinar każda będzie cichutka. Jednak w żadnej nie
unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odgłosów typowej
pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

Kiedy potrzebowałem sprzętu ma 55cm nie było zbyt wiele do wyboru. Ardo już
kiedyś miałem, chociaż dzisiejsze to już inna sprawa. Wybór był pomiędzy
Gorenje a Liebherrem. Wybrałem tą drugą i jak dotąd działa, poziom hałasu w
normie, inne dźwięki właściwie niezauważalne (nie śpię w kuchni przy
lodówce).

P.

10. Data: 2010-07-15 14:44:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> nie unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odgłosów
> typowej pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

Spodziewałam się wyżej wymienionych atrakcji, ale trafił mi się wyjątkowo
miły egzemplarz. Właściwie może służyć jako kot;-). Ja jej po prostu nie
słyszę, nawet w nocy (za to zamrażarkę zza ściany zdarza się zauważyć).
J.

JEDNA...
gdzie kupie takie sztucce?
Czy kupić dom z wilgotnymi ścianami w piwnicy?
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno