Lodówka [pilne]

11. Data: 2010-07-15 19:25:19

Temat: Re: Lodówka [pilne]
Od: forum <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a takie "cuś" ktoś ma i używa?
Electrolux ENB 34633W (zaproponowano mi za ~1600 z "logistyką")

12. Data: 2010-07-20 13:53:50

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

forum pisze:
> a takie "cuś" ktoś ma i używa?
> Electrolux ENB 34633W (zaproponowano mi za ~1600 z "logistyką")

Ja mam Electroluxa, model... hmmm... na drzwiach "Intuition" i "Space
Plus" napisane w każdym razie, przyznam że nie chce mi się kwitów szukać
aby typoszereg ustalić.
Na dole zamrażarka na 2 szuflady, góra typowa.
W każdym razie coś na kształt
http://www.euro.com.pl/lodowki/electrolux-erb29033w1
.bhtml

Kupiona gdzieś z początkiem 2008go, jak na razie działa idealnie -
pracuje cichutko, na rachunkach za prąd szczególnie jej nie widać.
;)

Jedyna uwaga to że szuflady w zamrażarce są relatywnie mniej pakowne niż
typowe półki, do stara Polar mimo że nominalnie zamrażalnik miała
praktycznie taki sam była bardziej pakowna.

Ale jako że dużo nie zamrażam, nie robi mi to więjszej różnicy, gdybym
miał kupować ponownie, wybór byłby ten sam.
;)

Pozdrawiam,
Kuba

JEDNA...
gdzie kupie takie sztucce?
Czy kupić dom z wilgotnymi ścianami w piwnicy?
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno