Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno

1. Data: 2010-07-12 14:43:17

Temat: Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno
Od: tombaz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy taka folia ma sens jako przeciwsłoneczna?
Od dluzszego czasu szukam taniego sposobu na obnizenie naslonecznienia
w swoim domu i wpadlem przez przypadek na pomysl, aby uzyc do tego
wlasnie takiej folii.

W przytepnej cenie znalazlem taka w Norauto, ale jest czarna
(przeznaczona do samochodow). Rolka kosztuje 30zl. i starczylaby na
jedno skrzydlo/szybe.

Wiem ze trwalosc takiej folii jest niewielka (do 3 lat), ale mam
zamiar ja na zime zdejmowac (dlatego nie chce folii przyklejanej),
wiec moze wytrzyma dluzej.

Wiem ze sa takie folie w kolorze białym, nawet z wzorkami, ale te juz
sa drozsze i za waskie (45cm).

Czy ktos ma moze namiary na firme oferujaca takie folie w rolkach o
szerokosc 1m?

2. Data: 2010-07-13 17:54:37

Temat: Re: Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tombaz" <b...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

> W przytepnej cenie znalazlem taka w Norauto, ale jest czarna
> (przeznaczona do samochodow). Rolka kosztuje 30zl. i starczylaby na

imo nie bardzo ma sens, bo ograniczysz naslonecznienie, ale zwiekszysz
temperature. Czarna folia ladnie zbierze promieniowanie podczerwone i odda go w
pomieszczeniu w postaci ciepla. Biala jak najbardziej. Jesli rolety wewnetrzne
za drogie to wybierz sie do sklepu z firankami, moze cos wykombinujesz.

--
pozdr Z.

[Jaka] Roleta okienna- beż wkrętów ?
Odnowienie wanny