[Jaka] Roleta okienna- beż wkrętów ?

1. Data: 2010-07-12 10:36:59

Temat: [Jaka] Roleta okienna- beż wkrętów ?
Od: "krzysiek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałem zamontować sobie roletę okienna ( słoneczko daje czadu ) , tylko
że chciałem , aby była to roleta nie przykręcana do okna - aby go nie
kaleczyła Widziałem na Allegro rolety z zakładanymi u góry okna jakby
haczykami / wspornikami , ale tu znowu myśl ,że taki haczyk uszkodzi
uszczelkę przy oknie i w zimie dla odmiany będzie wiało .Może kto widział
inne rozwiązanie tego palącego :D problemu?

2. Data: 2010-07-12 10:54:57

Temat: Re: [Jaka] Roleta okienna- beż wkrętów ?
Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-12 12:36, krzysiek pisze:
> [...]
> uszczelkę przy oknie i w zimie dla odmiany będzie wiało .Może kto widział
> inne rozwiązanie tego palącego :D problemu?

Ja mam takie. Z góry i z dołu nakłada się nakładki. Przez całą długość
okna idzie żyłka która podtrzymuje obie nakładki i jednocześnie jest
prowadnicą dla rolety. Nie ma mowy o zniszczeniu uszczelki.
Jestem z tego zadowolony no i dziecko mogłoby to nawet samemu zamontować :)

3. Data: 2010-07-12 12:13:24

Od: "krzysiek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prowadnicą dla rolety. Nie ma mowy o zniszczeniu uszczelki.
> Jestem z tego zadowolony no i dziecko mogłoby to nawet samemu zamontować

Fajnie , a nie masz kłopotów z otworzeniem okna na
" całą szerokość " ?

4. Data: 2010-07-12 12:15:53

Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-12 14:13, krzysiek pisze:

> Fajnie , a nie masz kłopotów z otworzeniem okna na
> " całą szerokość " ?

Owszem, na całą szerokość nie otworzysz, ale zauważ, że w przypadku
rolet na sztywno montowanych jest jeszcze gorzej - górna obudowa dużo
więcej miejsca zajmuje.

5. Data: 2010-07-12 13:25:11

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2010 12:36, krzysiek pisze:
> [...]
> uszczelkę przy oknie i w zimie dla odmiany będzie wiało .Może kto widział
> inne rozwiązanie tego palącego :D problemu?

Ja również mam takie rolety, nie jest to jakimś szczytem
technologicznym, ale działa.
Te haczyki u góry dodatkowo są stabilizowane taśmą dwustronną co by się
nie rozjechały. Te dolne haczyki zaś możesz sobie darować, ona mają za
zadanie tylko żyłki prowadzące napinać żeby roletka przy oknie cały czas
była, ale z doświadczenia te żyłki bardziej przeszkadzają niż pomagają.
Okna mogę otworzyć całkiem, mi rolety w tym nie przeszkadzają.
Jak będziesz zamawiał to zwróć uwagę aby materiał był po 1cm z każdej
strony szerszy niż szyba, nie mniej bo nie zasłoni Ci okna i więcej też
lepiej nie, bo koło klamki miejsca nie będzie, albo sama roleka będzie
wadziła o ścianę przy otwieraniu. Zwróć uwagę o jaki wymiar pyta
sprzedawca, bo się może okazać że sam dodaje te 2cm.

Odnowienie wanny
Niedrożna kanalizacja
medytacyjne szkolenie menedżerskie
Panele
ostatni rok na zakup klimy poza kontrola panstwa