Re: TVN Style

From: "justy" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: TVN Style
Date: Mon, 9 Aug 2004 08:43:53 +0200
Sender: m...@o...pl@213.241.34.186

wg. glamour usługa ta będzie dostepna u nas pod koniec sierpnia. cały
artykuł jest napisany na podstawie wypowiedzi dr Andrzeja Ignaciuka
(podyplomowa szkoła medycyny estetycznej polskiego stowarzyszenia lekarzy).
ceny podawane to faktycznie 200-350 zł ("to nowatorskie podejście do
pielęgnacji nie jest wcale przerazajaco drogie. oszczędza się tu na
wytworzonych opakowaniach, skupia na zawartości. choć cena jest uzależniona
od składników, jest porównywalna do cen markowych kosmetyków:200-350zł").
czas oczekiwania na krem to 2 tygodnie. nie jest napisane, gdzie można sobie
zamówić taki krem, ale wg mnie należałoby się wybrać do gabinetów
istniejących od niedawna przy tej podyplomowej szkole medycyny estetycznej