TVN-szukamy pewnej osoby

11. Data: 2000-06-29 12:01:15

Temat: Re: TVN-szukamy pewnej osoby
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
musze pare slow dozucic

Użytkownik Inwalida <i...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:395aacfe$...@n...astercity.net...

> To nie są bzdury, to są fakty.
> Większość skoczków nie myśli (oczywiście są wyjątki).

a kto mysli ???
nie wiem jaki Ty miales wypadek ale staje w obronie jw.

- pomyslales dlaczego doszlo do twojego wypadku
dlaczego w danej chwili znalazles sie w tym miejscu a nie kto inny
(nie pomyslales o tym??)

> Masz rację, tylko zapominasz co to jest wypadek.
> Wypadek ze swojej definicji jest zdarzeniem losowym.

a wiec nie mamy na to bezposredniego wplywu
bo gdyby - (Cie tam nie bylo) to nie bylo by wypadku

i te GDYBY CIE TAM NIE BYLO
idzie w parze z wypadkiem
obojetnie czy byla to Twoja wina czy kogo innego

*****
a przy okazji :

Dla wszystkich
Piotrów i Pawłów
WSZYSTKIEGO NAJ... NAJ... NAJLEPSZEGO

--
Pozdr. RS/Szymon

12. Data: 2000-06-29 23:58:41

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - pomyslales dlaczego doszlo do twojego wypadku
> dlaczego w danej chwili znalazles sie w tym miejscu a nie kto inny

Dla mnie był to wypadek, byłem pasażerem i nie miałem wpływu na zdarzenie
Kierowca wywrócił pojazd przez swoją głupotę.
W języku potocznym miał wypadek.
Ale dokładniej brzmi spowodował wypadek.

> a wiec nie mamy na to bezposredniego wplywu
> bo gdyby - (Cie tam nie bylo) to nie bylo by wypadku

Według tej definicji o człowieku który strzelił sobie w łeb,
ze znalezionej broni mówimy że miał wypadek.
Niestety choć by znalazł tę broń przez przypadek,
jest samobójcą.

> i te GDYBY CIE TAM NIE BYLO
> idzie w parze z wypadkiem
> obojetnie czy byla to Twoja wina czy kogo innego

I chociaż muszę Tobie przyznać rację w kwestii znaczenia
potocznego. W dalszym ciągu uszkodzenie ciała przez swoją
bezmyślność nie uważam za wypadek.

Podsumowują wolę określenia jednoznaczne, dlatego o większości
skoczków mówię że zachowali się kretyńsko.

Napisałeś " nie wiem jaki Ty miałeś wypadek", odpowiedziałem
że nie z mojej winy. Co nie oznacza że całe życie robiłem rzeczy
przemyślane. Parę razy zachowałem się jak idiota, i fartem
uniknąłem konsekwencji. Raz nawet zaryłem głową w piasek ;-D
Ale pomimo sprzeciwów na grupie, zawsze o skoczkach będę
mówił że idąc nad wodę mózg zostawili w domu.
Nie po to by kogoś urazić (co może się zdarzyć), ale po to
by oddać najwierniej jak potrafię specyfikę tego "wypadku".

Pozdrawiam.

13. Data: 2000-06-30 10:27:36

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Inwalida <i...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...astercity.net...

> Użytkownik "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Pozwolilem sobie wyciac czesc tematu
i zostawilem tylko tyle :

[.......]

> Parę razy zachowałem się jak idiota, i fartem
> uniknąłem konsekwencji. Raz nawet zaryłem głową w piasek ;-D

i tu Miales wiecej szczescia niz inni
(w tym momecie mogles nalezec do skoczkow)

> [...]
> Nie po to by kogoś urazić (co może się zdarzyć), ale po to
> by oddać najwierniej jak potrafię specyfikę tego "wypadku".

Tutaj z Toba zgadzam sie w 100%
trzeba mowic , trabic , przestrzegac , pokazywac w telewizji
aby takich wypadkow bylo jak najmniej

--
Pozdr. - RS/Szymon

14. Data: 2000-07-01 10:54:43

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a) w wiadomości: <395aacfe$1@news.astercity.net>...

>To nie są bzdury, to są fakty.
>Większość skoczków nie myśli (oczywiście są wyjątki).

Fakty są takie że dopóki jest woda, to ludzie będą skakać. Kiedyś żeby mieć
kartę pływacką trzeba było wykonać skok do wody na główkę. Ratownicy WOPR
też muszą tę umiejętność posiadać, komandosi, pływacy- wyczynowcy- czemu o
nich nie napisałeś że są kretynami, wtedy bym Cię zrozumiał? Skaczą tysiące
ludzi, ci co są po urazach też setki razy wskakiwali do wody. Róźnica jest
taka że oni mieli pecha, bo ten jeden skok im nie "wyszedł".

>Do czasu skręcenia karku,

Bardzo często jest tak, że oni nawet nie wiedzą, ze istnieje taka możliwość
i dlatego trzeba ostrzegać, a nie oceniać tych po wypadkach, to i tak nic
nie da. Czy ludzie z mediów robiąc corocznie takie programy mówią w nich "My
to jesteśmy mądrzy bo nam się to nie przytrafiło, a Ci co już skoczyli to
sami idioci- oni ich nie oceniają, oni ostrzegają tych co jeszcze wypadkom
nie ulegli. A Ty oceniasz i próbujesz ostrzec tych co o tym doskonale
wiedzą, bo są tego przykładem.

myślą że jak ktoś się połamał
>to dlatego że był ciapowaty.

Właśnie Ty tak myślisz !!!

>Wypadki były od zawsze i będą obojętnie
>co
>
>Ja mam za sobą wypadek i pobyt w Stocerze.
>Na tym samym oddziale co ja leżało 74-ech pacjentów,
>w tym pięciu miało wypadek.
>Cała reszta to skoki na główkę w miejscu za płytkim lub nieznanym (często
po
>alkoholu).

Gdyż STOCER w takich przypadkach sie specjalizuje, zobacz w innych
szpitalach czy tak duzy odsetek "skoczków" jest wśród wypadkowiczów.

>i gość który spadł z trzeciego piętra (po pijaku wyszedł przez okno na
gzyms
>i próbował się dostać do pokoju panienek).
>To wszystko nie były wypadki, tylko głupota i brawura.

To wszystko są wypadki, tylko niektóre bardziej bezmyślnie spowodowane.
Czy to są wypadki czy nie, jest to najmniej ważne jak to nazwać, nie o to tu
chodzi i o tym nie będę dyskutował- szkoda czasu.

>- kobiety nie mogące mieć potomstwa w warunkach naturalnych.
> Żaden problem, od czego jest medycyna.
>- Chemia powodująca liczne niedorozwoje organizmu.

Niestety jest to ceną cywilizacji.

>Nie wiem czy dobrze rozumiem? Pewnie myślisz o skłonności do uogólniania.

tak , mysle o uogólnianiu i uważam że wtedy dyskusja zatraca sens.

>Tego nie da się uniknąć. Można nie poruszać tematów ON.

po to tu jesteśmy żeby poruszać sprawy ON, a o czym ja tu cały czas piszę?

>Czy uważasz że wózkowicze powinni protestować przeciwko pokazywaniu
>problemów tej grupy w mediach. Bo nie jeden z nich miał nieprzyjemne
>przygody z tym związane.

Ależ zrozum, że ja nie mam nic przeciwko ostrzeganiu, pokazywaniu tego na
przykładach ( to najszybciej trafia do wyobraźni) mam pretensje do sposobu
zajmowania stanowiska i wypowiadania się w sposób, delikatnie określając,
mało kulturalny. Jestem przeciwko AGRESJI skierowanej w stronę drugiego
człowieka , często znajdującego się w podobnej sytuacji.

Sprzedawczyni stwierdziła przecież jak kolega na wózku,
>to mu wszystko jedno.

... miałeś pecha, że trafiłeś na taką osobę. Ja będąc "wyleczony" po wypadku
chcialem bardzo uczyć się i jeden "gościu" powiedział "po co ci to, z Ciebie
i tak już nic nie będzie, tylko będziesz się męczył". Czy miałem liczyć się
z opinią tej "jednostki"? Takich ludzi olewam, bo oni i tak nie są w stanie
pewnych rzeczy zrozumieć.

>Reasumując myślę że to forum powstało właśnie po to by pisać o
>wszystkim co dotyczy inwalidów. A nie wszystko o nas jest cacy.

Ja nie o tym piszę, piszę żeby nie obrażać innych swoimi wypowiedziami,
poglądami czy słownictwem. A Ty myślisz, że ja chcem stosować coś w rodzaju
cenzury. Zapewniam Cię że nie o to mi chodzi. Dla mnie nie ma tematu tabu.
Pozdrawiam
Olek

15. Data: 2000-07-01 11:19:04

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...

Właśnie

>Dla mnie był to wypadek, byłem pasażerem i nie miałem wpływu na zdarzenie
>Kierowca wywrócił pojazd przez swoją głupotę.

Czy poprzednio jeździłeś z tym kierowcą samochodem, a może gdy spowodował
wypadek był pijany?
Pozdrawiam
Olek

16. Data: 2000-07-02 09:10:22

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a):

> Inwalida napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...

> Właśnie

No ale na skakanie na glowke do wody w miejscu nie dozwolonym to raczej
ma sie wplyw no nie?
A skacze sie wlasnie z glupoty...

--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

Dedykowana uczniom niesłyszącym poczta elektroniczna LAMA.
Zapytanie ?
Prosba
RE: Do Piotra Piotrowicza
"senny koszmar" - co dalej?