Re: Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)
Date: Sat, 24 Jan 2009 01:25:19 +0100

Dnia Sat, 24 Jan 2009 01:15:20 +0100, Grazyna napisał(a):

> [...]
pg

> Alez drobiazg ;-)Znam ten bol, az w koncach paluszkow drapie, prawda?

Oj, drapie, drapie. Nici od kilku lat czekają, córki zamówienia złożyły
(jedna nawet już takie poważne, "posagowe", ślubne).
Tak, że czeka mnie zdaje się, podwójna robota :-)
Chyba padnę, a zrobię. Zresztą, zdaje się, że szybciej się robi na drutach
takie serwety, niż na szydełku. Chyba. Bo to będzie moja pierwsza robota
tego typu - tzn serweta na drutach. Swetry i takie różne inne skomplikowane
rzeczy to ja spokojnie lewym palcem w prawym bucie, więc i tu sobie
poradzę. Z szydełkiem się rzuciłam od razu na głęboką wode i super bikini
córce, serwetkę okrągłą na stolik mały oraz, co najwazniejsze, obrusisko
zrobiłam swego czasu wielkie, 2,2m na 1,6m, owal, w dodatku wg własnego
projektu. Wlaśnie się szykuję do naciągania po praniu, to pokażę niedługo,
po wielu tutaj już obiecankach, no przyznaję bez bicia :-)