Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)

1. Data: 2009-01-23 22:48:50

Temat: Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://images31.fotosik.pl/443/45b5f813cc719878med.j
pg
Może ktoś ma schemat? Szukałam i nic. Znalazlam to zdjęcie kiedys na
7ja.ru, ale było pomyłkowo wśród szydełkowych serwet, no i bez schematu.
Musze ją zrobić, jak nie da rady, no to chyba będzie trzeba mniej więcej wg
zdjęcia kombinowac :-(((

2. Data: 2009-01-23 23:04:56

Temat: Re: Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> Musze ją zrobić, jak nie da rady, no to chyba będzie trzeba mniej więcej wg
Ona byla w Annie przed paru laty. Mam , ale skanera niestety nie posiadam

3. Data: 2009-01-23 23:24:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 00:04:56 +0100, Grazyna napisał(a):

pg
> Ona byla w Annie przed paru laty. Mam , ale skanera niestety nie posiadam

O MATKO :-)
To chociaż podaj, jaki numer i rocznik - może ubłagam, aby mi przysłali
archiwalny egzemplarz.
Albo, bardzo proszę, znajdź kogoś ze skanerem, please, please :-)

4. Data: 2009-01-23 23:54:18

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> archiwalny egzemplarz.
> Albo, bardzo proszę, znajdź kogoś ze skanerem, please, please :-)

Anna 1/1998.
Wyobraz sobie, ze nawet ksero tego wzoru mam. Podaj adres to ci wysle ;-)
Grazyna
m...@g...pl

5. Data: 2009-01-24 00:12:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 00:54:18 +0100, Grazyna napisał(a):

> [...]
>

> Anna 1/1998.
> Wyobraz sobie, ze nawet ksero tego wzoru mam. Podaj adres to ci wysle ;-)

Wysłałam na priv.

Dzięki Ci, o dobra kobieto!
:-)

6. Data: 2009-01-24 00:15:20

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

pg

> Wysłałam na priv.
>
> Dzięki Ci, o dobra kobieto!
> :-)
Alez drobiazg ;-)Znam ten bol, az w koncach paluszkow drapie, prawda?

7. Data: 2009-01-24 00:25:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 01:15:20 +0100, Grazyna napisał(a):

pg

> Alez drobiazg ;-)Znam ten bol, az w koncach paluszkow drapie, prawda?

Oj, drapie, drapie. Nici od kilku lat czekają, córki zamówienia złożyły
(jedna nawet już takie poważne, "posagowe", ślubne).
Tak, że czeka mnie zdaje się, podwójna robota :-)
Chyba padnę, a zrobię. Zresztą, zdaje się, że szybciej się robi na drutach
takie serwety, niż na szydełku. Chyba. Bo to będzie moja pierwsza robota
tego typu - tzn serweta na drutach. Swetry i takie różne inne skomplikowane
rzeczy to ja spokojnie lewym palcem w prawym bucie, więc i tu sobie
poradzę. Z szydełkiem się rzuciłam od razu na głęboką wode i super bikini
córce, serwetkę okrągłą na stolik mały oraz, co najwazniejsze, obrusisko
zrobiłam swego czasu wielkie, 2,2m na 1,6m, owal, w dodatku wg własnego
projektu. Wlaśnie się szykuję do naciągania po praniu, to pokażę niedługo,
po wielu tutaj już obiecankach, no przyznaję bez bicia :-)

8. Data: 2009-01-24 09:15:27

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> projektu. Wlaśnie się szykuję do naciągania po praniu, to pokażę niedługo,
> po wielu tutaj już obiecankach, no przyznaję bez bicia :-)
Bardzo jestem ciekawa, zwlaszcza ze wg wlasnego projektu - podziwiam.
Serwety na drutach moim zdaniem robi je jednak dluzej. Wymagaja
niezwykłej starannosci - klopot polega na tym ze gdy osiagna juz spora
wielkosc, nie mozna ich rozlozyc i przyjrzec sie czy nie ma bledu. A
blad baaardzo latwo popoelnic i co gorsza bardzo go potem widac ;-(

9. Data: 2009-01-24 09:54:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 10:15:27 +0100, Grazyna napisał(a):

> Bardzo jestem ciekawa, zwlaszcza ze wg wlasnego projektu

Tak, dokładnie: rozrysowałam na wielkim arkuszu na pojedyncze kratki,
zamalowywałam te, które miały być pełne - róże wokoło i pączki róż
splecione w centrum - tylko koronka wykańczająca brzeg jest z jakiejś
gazetki.

> [...]
> wielkosc, nie mozna ich rozlozyc i przyjrzec sie czy nie ma bledu. A
> blad baaardzo latwo popoelnic i co gorsza bardzo go potem widac ;-(

Tak bardzo mi sie podoba ta serweta,że po prostu muszę spróbowac. Można
powiedzieć, że śnię o niej ;-)
Nie mam przeraźliwego mnóstwa prac na koncie, ale każda powstawała właśnie
w ten sposób, tj. na życzenie, bo ja nie robótkuję stale. Jakoś wszystko
się udaje, mam spore zdolności manualne, także w innych dziedzinach, więc
tak od czasu do czasu jak mnie najdzie paląca ochota na cos ładnego, to
sobie siadam i toto po prostu robię i już :-)

10. Data: 2009-01-24 10:22:09

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> tak od czasu do czasu jak mnie najdzie paląca ochota na cos ładnego, to
> sobie siadam i toto po prostu robię i już :-)

W takim razie zajrzyj szybciutko do skrzynki ;-0)))))))))))))

wzory xxx
[xxx] szukam...
xxx African Women - klucz
Czarna Madonna wg Wiehlera