wzory xxx

1. Data: 2009-01-23 20:58:21

Temat: wzory xxx
Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zakupiłam płyte z wzorami kwiatów, głownie w malarstwie jest tego
spora ilość , chętnie bym sie z wami podzieliła może komus sie cos
spodoba.Problem w tym ze wszystko jest w plikach pdf i nie wiem jak z
tamtąd wyciągnac sam obrazek zeby gdzieś pokazać a nie mają
konkretnych nazw.

Pozdrawiam Ania

2. Data: 2009-01-26 14:31:45

Temat: Re: wzory xxx
Od: r...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 21:58, d...@s...home.pl wrote:
> [...]
> spodoba.Problem w tym ze wszystko jest w plikach pdf i nie wiem jak z
> tamtąd wyciągnac sam obrazek zeby gdzieś pokazać a nie mają

Witam
Wiem że jest program do konwertowania tekstów pdf do Word'a. Myślę że
może też jest jakiś do konwertowania na jpg albo gif. Jak znajdę
dłuższą chwilę czasu to może coś znajdę na ten temat.
Pozdrawiam Alina z Torunia i Bydgoszczy

3. Data: 2009-01-26 18:12:43

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
w Adobe Photoshopie (tym od poprawiania urody, przynajmniej na zdjęciach :)
jest opcja importu samych grafik z pliku pdf. W dodatku mozna podac zakres
stron, z których grafiki nas interesują.
Możecie tez kochanienkie przysłac te pdfy a ja wyciągne z nich obrazki.
pozdrówki
izasz

4. Data: 2009-01-28 12:11:15

Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Udało mi sie, troche jest z tym zabawy dlatego bede dokładać po
dziesiatkach.Mozna je zobaczyc tutaj:
http://picasaweb.google.pl/ainnaa/FLORI?feat=directl
ink

Pozdrawiam Ania

5. Data: 2009-01-29 07:53:47

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bukiety świetne
to ja poproszę o nr: 1, 56, 59
z góry serdecznie dziękuję i gratuluję tak pachnącego nabytku

6. Data: 2009-01-29 09:50:40

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@s...home.pl napisał(a):

> Witam
> Uda=B3o mi sie, troche jest z tym zabawy dlatego bede dok=B3ada=E6 po
> dziesiatkach.Mozna je zobaczyc tutaj:
> http://picasaweb.google.pl/ainnaa/FLORI?feat=3Ddirec
tlink

> Pozdrawiam Ania
ponawiam prośbę o nr 1, 56, 59

na gazetowy

7. Data: 2009-01-29 21:37:42

Od: "Ania C.z Bytomia Odrz." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.Wzory są cudne chciałabym się spytac gdzie mogę nabyc taką plytę .
Chętnie bym kupila . Bardzo podobają mi się kwiatki jest to nr.41, 42 ,43 44

proszę o adres

pozdrawiam Ania C.

8. Data: 2009-01-31 10:54:05

Od: Niobate <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie przepiekne. Droga taka plyta?
Jesli moglabym prosic to o nr 70.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Kasia

9. Data: 2009-01-31 11:50:38

Od: "edyta" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam .Ja też proszę o numer 6,12,30.Dziekuje.

[xxx] szukam...
xxx African Women - klucz
Czarna Madonna wg Wiehlera
Miś Tatty Tedy - prośba