Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)

11. Data: 2009-01-24 10:33:59

Temat: Re: Taaaaaaaaaaaaka drutowa serweta :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 11:22:09 +0100, Grazyna napisał(a):

> W takim razie zajrzyj szybciutko do skrzynki ;-0)))))))))))))

Dobra Kobieto, jesteś naprawdę wspaniała :-)
Dziękuję!

12. Data: 2009-01-24 11:06:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie zajrzyj szybciutko do skrzynki ;-0)))))))))))))

Już sobie wydrukowałam i "rozczytuję", jak nuty do gry na skrzypcach ;-)

13. Data: 2009-01-24 17:11:26

Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja też mogłabym prosić o przesłanie tego ślicznego wzoru? Z góry
serdeczne dzięki :)

14. Data: 2009-01-24 20:11:13

Od: Hania <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 11:22, Grazyna <m...@g...pl> wrote:

> W takim razie zajrzyj szybciutko do skrzynki ;-0)))))))))))))
Grażynko,czy ja również mogę prosić o schemat tej serwety ?już dawno
nie robiłam serwet na drutach,może teraz się skuszę...
pozdrawiam serdecznie - Hania

15. Data: 2009-01-25 17:12:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 09:11:26 -0800 (PST), Marzisc napisał(a):

> Czy ja też mogłabym prosić o przesłanie tego ślicznego wzoru? Z góry
> serdeczne dzięki :)

Wyślę za chwilkę, o ile do tej pory Grażyna Ci nie wysłała :-)

16. Data: 2009-01-26 06:15:37

Od: grania <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwety na drutach robi się dość łatwo na drutach na żyłce odpowiednio
długiej (ale bez przesady). Można się pomylić ale błąd wychodzi w
następnym rzędzie lub motywie. Mam starą książkę w której jest
rozpisane słownie, również ta serweta , Łatwiej robi się okragłe lub
kwadratowe niż owalne.

17. Data: 2009-01-26 13:07:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2009 22:15:37 -0800 (PST), grania napisał(a):

> [...]
> następnym rzędzie lub motywie. Mam starą książkę w której jest
> rozpisane słownie, również ta serweta , Łatwiej robi się okragłe lub

Czy przy okazji mogłabys zeskanowac i przesłać mi ten słowny opis serwety?
Bardzo byłabym wdzięczna, bo trochę sie obawiam, czy dobrze czytam te
symbole. Nie pamiętam, co oznaczaja np te łuki i przekreślone poziomo
kwadraty. Znam nieco inne oznaczenia.
Jaki tytuł ma ta książka, o której wspomnialaś? Może znajdę gdzieś.

18. Data: 2009-01-26 18:19:53

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Wyslalam ci objasnienia do symboli. O jakich lukach mowisz? Jesli tych z
82 rzedu to robi sie je szydelkiem - tak jak wyjasnione jest w slownym

19. Data: 2009-01-26 18:44:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 19:19:53 +0100, Grazyna napisał(a):

> Wyslalam ci objasnienia do symboli. O jakich lukach mowisz? Jesli tych z
> 82 rzedu to robi sie je szydelkiem - tak jak wyjasnione jest w slownym
> opisie

Dziękuję Ci za trud i dobre chęci - zdjątko dotarło, już wszystko wiem
dzięki niemu; chodziło mi o te znaczki, które wygladają jak odwrócone U i
okazuje się, że sa to oczka przeciagane :-)
Dzięki stokrotne!

20. Data: 2009-01-27 10:09:04

Od: "marzena" <m...@n...police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
ja popełniłam ta serwete jakies 8 lat temu na slub brata.
Robi sie ja w 3 etapach i niestety naciaga na ogromnym dywanie mi wyszla
bardzo duza ale efekt piorunujacy.w razie pytan pisz m...@p...pl

wzory xxx
[xxx] szukam...
xxx African Women - klucz