Re: Tabela wartości odżywczych w xls

From: Filip KK <k...@x...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Tabela wartości odżywczych w xls
Date: Sat, 17 Dec 2005 15:47:26 +0100

Użytkownik rosak napisał:

> Dlaczego zero odżywek białkowych?
> Tzn. w ogóle ograniczać białko?

Nie. Bialko nalezy jadac, ale z miesa. A nie z odzywek bialkowych, zadne
proteiny, zadne proszki itp.

> Mleko,
> mleko w pr. itp., mógłbyś to uzasadnić?

Nie pije sie mleka w proszku, jesli robisz rzezbe.

OJ nie chce mi sie uzasadniac :) Zbyt duzo tlumaczenia, a jeszcze zaraz
jakis ZNAFFCA grupowy sie znajdzie, ktory sie doczepi do czegos co
napisalem, nie majac zielonego pojecia o rzezbieniu ciala.

> Mógłbyś dać jakieś namiary na instrukcje co do powyższego? Ew. jakieś
> podpowiedzi.

Nie ma czegos takiego jak "jakis namiar". Nie ma wiedzy ogolnej. Tutaj
kazdy ma indywidualne predyspozycje i na kazdego inaczej dziala IG.
Weglowodany wykorzystuj przy jedzeniu innych rzeczy, aby przyspieszac
wchlanianie. Na 2, 3 godziny przez treningiem wrzucasz niskie IG, zeby
powoli sie uwalnialo, po treningu albo w trakcie same aminokwasy, zalezy
jakie kupisz... Dopiero po 20-30 minutach po aminkach, wrzucasz wegiel
np. o srednim IG, albo wysokim, aby uzupelnic straty glikogenu.
Przed, jak i po aerobach nie jadasz w ogole wegli, aeroby tylko na
czczo, najlepiej z rana. ALbo wieczorem, ale rowniez na czczo. I tutaj
skup sie na odpowiedniej dawce aminokwasow, aby zapobiegac katabolizmowi
miesni i pobedzac anabolizm. Poczytaj troche w tym temacie, bo tak
ciezko mi cokolwiek przekazac tu piszac na grupe. I tak pewnie bedziesz
popelnial sporo bledow zywieniowych.

Byles w zeszlym tygodniu w niedziele na zawodach w leborku? Jesli tak,
to miales okazje mnie zobaczyc, jak sie wyrzezbilem i pocialem.

--
Pozdrawiam - Filip
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com