Tableta na pijaka.

1. Data: 2002-03-13 17:09:53

Temat: Tableta na pijaka.
Od: Charles <c...@a...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nieraz mozna uslyszec jak niektorzy mowia, ze jakiemus tam pijakowi
"zaszyli tabletke i juz nie pije". Dreczy mnie pytanie co to za
specyfik - jaka to substancja, gdzie sie go umieszcza ('zaszywa') w
organizmie i co sie dzieje, jezeli ktos majacy ten specyfik lyknie
sobie alkoholu porzadnie. :>

Prosze o oswiecenie
Dzieki

2. Data: 2002-03-13 18:26:00

Temat: Re: Tableta na pijaka.
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Charles" <c...@a...skrzynka.pl> napisal w
wiadomosci news:a6o14k$fe2$1@news.tpi.pl...
> [...]
> specyfik - jaka to substancja, gdzie sie go umieszcza ('zaszywa') w
> organizmie i co sie dzieje, jezeli ktos majacy ten specyfik lyknie

anticol sie to nazywa...
preparat nazywa sie Esperal
a jak sie napije to lazi po scianach...
ale jak uczyla mnie moja znajoma... wszystko mozna zapic... i to tez...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-03-14 08:25:29

Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

n> anticol sie to nazywa...
> preparat nazywa sie Esperal
> a jak sie napije to lazi po scianach...
> ale jak uczyla mnie moja znajoma... wszystko mozna zapic... i to tez...

Można, można. Znam pewnego gościa, który zapił 2 razy. I ... nic. Zostaje po
tym mała blizna na pośladku podobna do ukąszenia węża. Przysięga w kościele
przed ołtarzem też nic nie dała. On chciał przestać pić, ale nie mógł.
Stoczył się na samo dno. Pomogła ... rozmowa w klubie AA. Jest to nie do
uwierzenia, ale nie bierze alkoholu do ust już (dopiero?) 5 lat .
W tym czasie z samego dna trafił do świetnej firmy na stanowisko
menadżerskie i dobrze zarabia. Ponoć niepijący alkoholicy to świetny
materiał na pracownika .
Pozdrawiam, życzę trzeźwości
AjBiEm

4. Data: 2002-03-14 15:00:47

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> menadżerskie i dobrze zarabia. Ponoć niepijący alkoholicy to świetny
> materiał na pracownika .
> Pozdrawiam, życzę trzeźwości
> AjBiEm

zostalo to udokumentowane naukowo- osoby ze sklonnoscia do alkoholizmu
posiadaja jeszcze jedna- do pracoholizmu, wiec albo oraja jak osly albo
chleja......

( przykre, ael prawdziwe)

5. Data: 2002-03-24 23:15:25

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora