Tabletki antykoncepcyjne

11. Data: 2002-11-30 13:38:54

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:asac0l$f11$1@news.tpi.pl...

dyskredytujesz lekarzy, ktorzy postepuja niezgodnie z
> Twoimi pogladami...

i dalej uparcie będę twierdzić że nie postępują słusznie wybierając dla
pacjentek tabletki na ... (no właśnie, na jakiej podstawie?). Dla mnie
postępowanie lekarza, który wyraznie zaleca mi takie a nie inne tabletki,
bez przeprowadzenia podstawowego wywiadu, a na dodatek wręcza mi opakowanie
za darmo (a nuż się Pani zdecyduje), zionie na odległość niekompetencją i
nieetycznym postępowaniem. Potem dopiero, jak pojawiają się jakieś
dolegliwości, to lekarz stwierdza że możeby zmienić. Uważam że można po
części temu zapobiec kierując pacjentkę na badania wykazujące pewne
przeciwskazania do stosowania tabletek. A już jak lekarz jest przekonany że
to naprawdę bezzasadne, to chociaż powinien zapytać pacjentkę o, IMHO,
podstawowe sprawy, jak: czy w rodzinie ktoś ma żylaki, czy miała
kiedykolwiek problemy z krążeniem ITD...

To chyba nie są jakieś MOJE kosmiczne poglądy, tak powinien postępować
normalny lekarz dbający o zdrowie pacjentki a nie o wpływy tego a nie innego
koncernu farmaceutycznego.

Dziękuję za uwagę. Bez odbioru.

12. Data: 2002-12-01 20:37:27

Od: "GeePee" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będe sie rozpisywał, na temat poszczególnych preparatów, bo nie
reprezentuję żadnego koncernu.
Ale mogę Cię zapewnić, że im mniej hormonów, szczególnie chodzi o estrogeny
i ich wpływ na wątrobę, tym zdecydowanie najlepiej. Ostatnio pojawilo sie
kilka preparatów, które gwarantuja antykoncepcje przy minimalnych dawkach
estrogenów. Poszperaj w preparatach Organona.

rehabilitacja dziecka
By-passy na nogi
ból jajników
Laparoskopia - pilnie szukam informacji