Tabletki antykoncepcyjne dla facetow ???

1. Data: 2000-09-03 10:07:49

Temat: Tabletki antykoncepcyjne dla facetow ???
Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Podobno sa juz w polskich aptekach, tabletki hormonalne dla facetow
powodujace zanik mozliwosci zapladniajacych plemnikow.
Czy ktos z Was cos wie na ten temat ???? Jakie ceny ????

Jest to JEDYNE rozsadne rozwiazanie, gdy partnerka ma wade serca. W moim
przypadku taka sytuacja ma wlasnie miejsce...
Prosze o powazne potraktowanie tego postu.

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2000-09-03 18:55:22

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne dla facetow ???
Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

Takie tabletki sa od dawna w sprzedazy, ale ich dzialanie antykoncepcyjne,
obnizajace poped i mozliwosci sa dzialaniami ubocznymi. Jest to lek
stosowany
w przeroscie gruczolu krokowego i obnizajacy wytwarzanie testosteronu.
Pozdrawiam, Milosz M

-
--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-09-03 20:39:18

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłosz Mikołajski wrote:

> Takie tabletki sa od dawna w sprzedazy, ale ich dzialanie
> antykoncepcyjne, obnizajace poped i mozliwosci sa dzialaniami
> ubocznymi. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tfu! Co za świństwo! :)

--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl

4. Data: 2000-09-04 08:55:24

Od: "Tomasz Janikowski" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Laskowski" <d...@i...net.pl> wrote in message

> Tfu! Co za świństwo! :)

No tak, nie ma to jak poprosic o powazne potraktowanie...

5. Data: 2000-09-04 17:27:34

Temat: Odp: Tabletki antykoncepcyjne dla facetow ???
Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłosz Mikołajski <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:001901c015d8$a85a8e00$b604a0d4@ppp...
> Takie tabletki sa od dawna w sprzedazy, ale ich dzialanie antykoncepcyjne,
> obnizajace poped i mozliwosci sa dzialaniami ubocznymi.

Dzieki za profesjonalna odpowiedz. Tak wiec - medycyna (tak naprawde) i w
tym przypadku jest bezsilna... ????????? :((( Wszelkie leki hormonalne
dla (w tym i zazywane jednorazowo - te "postosunkowe") nie wchodza w gre. W
przypadku wady serca - moga doprowadzic do bardzo powaznych nastepstw u
partnerki w przypadku stosowania tegoz przez Nia...

Pozdrawiam
Negatyw

6. Data: 2000-09-05 09:25:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw napisał(a) w wiadomości: <8p0m28$r8o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> [...]
>przypadku wady serca - moga doprowadzic do bardzo powaznych nastepstw u
>partnerki w przypadku stosowania tegoz przez Nia...

A spirala uwalniająca hormon, np. Mirena, też? Przecież tam hormon wydziela
się praktycznie wyłącznie miejscowo i działa tylko na śluzówkę macicy.

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

7. Data: 2000-09-08 08:16:21

Od: "Ewa K" <e...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a propo Mireny, czy ktoś wie ile bierze lekarz za jej założenie, bo swego
czasu słyszałam , że jest to dość droga usługa , równa cenie samej Mireny.
Lub czy lekarz w ramach Kasy Chorych mógłby ją założyć ?

Ewa

8. Data: 2000-09-08 10:18:21

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa K <e...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8pa7cd$956$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
Mireny.
> Lub czy lekarz w ramach Kasy Chorych mógłby ją założyć ?

około 100-200 zł, ale śa i tacy, którzy chcą 700 czyli drugie tyle co
wkładka
Zapytaj lekarza w przychodni, wiem, ze w gabinecie licza sobie tak jak
za 2 wiztyty (zwykle)
Tatiana

9. Data: 2000-09-09 01:36:20

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup dy
skusyjnych napisał:39b8ca7f$...@n...vogel.pl...

> Użytkownik Ewa K <e...@w...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8pa7cd$956$...@h...uw.edu.pl...
> swego

Mirena jest dosc trudna do zalozenia...
ceny za zalozenie sa zroznicowanie... ale najtaniej widzialem ok 700 (wkladk
a included oczywiscie)

--

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

10. Data: 2000-09-09 08:13:25

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8p2dq9$dvo$...@a...webcorp.com.pl...

> A spirala uwalniająca hormon, np. Mirena, też? Przecież tam hormon
wydziela
> się praktycznie wyłącznie miejscowo i działa tylko na śluzówkę macicy.

Nie wiem czy stosowanie tegoz przed pierwszym porodem jest bezpieczne dla
mojej Partnerki ???
Prosze o opinie !!!

Pozdro
Negatyw

ostroga pietowa-pomocy
zioła VISION
szczepionka hepatit b i alergia
rh - rh +
Odpowiedz: leki- na bezzabiegowe wywolanie miesiaczki