Tabletki uspokajające

1. Data: 2004-11-13 22:45:41

Temat: Tabletki uspokajające
Od: "PG" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
potrzebuje jakis lek uspokajający.
Bardzo silny i nie na recepte i żeby można go było stosować doraźnie.

2. Data: 2004-11-13 22:49:11

Temat: Re: Tabletki uspokajające
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo silny i nie na recepte
to się wyklucza.
bez recepty są zioła i homeopatia.
preparatem ze stosunkowo dużą porcją ziół są "Tabletki uspokajajace" firmy
Labofarm.

3. Data: 2004-11-13 22:59:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> potrzebuje jakis lek uspokajający.
> Bardzo silny i nie na recepte i żeby można go było stosować doraźnie.
> Pozdrawiam

Sprobuj Persen w kapsulkach.

Pzdr.
Iwona

4. Data: 2004-11-13 23:33:32

Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo silny i nie na recepte

ROTFL :-D

5. Data: 2004-11-13 23:44:31

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL :-D

Nie rotfl, tylko Żubrówka ;)
ale racja, że jak silne, to nie może być ziołowe,
bo to się wyklucza -
czyli jednak raczej czysty spiryt...

6. Data: 2004-11-14 10:11:38

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał wrote:

> ale racja, że jak silne, to nie może być ziołowe,
> bo to się wyklucza -

bzdura!!!

pzdr

7. Data: 2004-11-14 15:02:30

Od: "nata" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> to się wyklucza.
> bez recepty są zioła i homeopatia.
> preparatem ze stosunkowo dużą porcją ziół są "Tabletki uspokajajace" firmy
> Labofarm.
Te tabletki są niezłe, tylko trzeba ich wziąć jednorazowo
przynajmniej dwie albo trzy. Kiedy nie mogę zasnąć, to w nocy je biorę.
Poza tym u bonifratrów sprzedają płyn, chyba "nerwinka", który trzeba
regularnie brać. Półlitrowa butelka jeszcze niedawno kosztowała 5 złł.

8. Data: 2004-11-14 20:03:57

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te tabletki są niezłe, tylko trzeba ich wziąć jednorazowo
> przynajmniej dwie albo trzy.
zgadza się. standardowe dawkowanie to łyknięcie 2 tabletek jednorazowo. i
nic złego się nie stanie, jeśli z 2 zrobią się 3 czy 4 tbl.

9. Data: 2004-11-14 20:19:19

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale racja, że jak silne, to nie może być ziołowe,
> bo to się wyklucza -
> czyli jednak raczej czysty spiryt...

a Amol? ziolowy spirit :)
50ccl przed zasnieciem, to i na zdrowie i na sen :)

albo absynt... tez swinstwo i ma tez kolo 80%

ewentualnie Łącka, ale tu z ziol jest tylko sliwka :)

pozdr
doslaw

tak w ogole na uspokojenie najlepszy jest wysilek fizyczny, jak jestes
za nerwowy, proponuje pobiegac z godzine wieczorem, rozladowac sie i
dotlenic organizm. Nie powinienes miec klopotow pozniej z zasnieciem.

pozdrawiam jeszcze raz

10. Data: 2004-11-15 14:19:29

Od: monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ewentualnie Łącka, ale tu z ziol jest tylko sliwka :)

Tylko ostrożnie z przedawkowaniem, bo jeśli się niechcący zwymiotuje, to
potem w całym domu tydzień śliwkami czuć. Wiem, bo swego czasu brat się
uspokajał :-))

A tak serio - to niezłe (przynajmniej w moim przypadku) są takie ziołowe
tabletki uspokajające (małe pudełeczko z niebieskim wieczkiem, bez recepty w
aptece). Jak dla mnie wystarczy jedna tabletka, ale ja niezmiernie rzadko
uspokajam się w ten sposób, więc pewnie trzeba wziąć ze dwie.
Monika.

Skazany na śmierć przez ZUS
problem chyba laryngologiczny
Rak pluc a RTG
Wydzielina ropna z oka u czterolatka
prosba o rade - tabletki antykoncepcyjne