Tabletki zatrzymujące krwawienie

1. Data: 2006-08-30 18:01:50

Temat: Tabletki zatrzymujące krwawienie
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieregularne miesiączki trwające zbyt długo i plamienia oraz nieciekawy
stan cery sprawiły, iż lekarz "nakazał" ;) powrót po kilku latach
przerwy do terapii hormonalnej :/ Zadowolona czy też nie jestem po 14
pigułkach Cilestu z pierwszego opakowania i niestety jeszcze 2 dni temu
mogłam zaobserwować krwawienie a dziś plamienie. Udałam się z problemem
do lekarza (który oczekuje mnie w celu pobrania cytologii - jednak
problem ten mu to uniemożliwia), który wypisał mi receptę swoim
"magicznym" charakterem pisma a ja nie jestem w stanie jej rozczytać.
Jest to lek mający zatrzymać krwawienia/plamienia (chyba zaczyna się na
literę "C" lub "O"). Bardzo proszę o podanie nazwy leku. Jest to dla
mnie istotne, gdyż chciałabym nie być niemile zaskoczona w aptece ceną
tabletek - wolę sprawdzić to sama.
Jeszcze jedno pytanie - czy te tabletki są konieczne skoro to plamienie
ma prawo występować do trzeciego opakowania hormonów (bynajmniej tak
piszą w ulotce ;)) a mi ono nie przeszkadza tak bardzo?

2. Data: 2006-08-30 18:14:30

Temat: Re: Tabletki zatrzymujące krwawienie
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Cyclonamine - około 10 PLN za opakowanie.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-08-30 18:28:33

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> Może Cyclonamine - około 10 PLN za opakowanie.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Raczej nie. Wyraz ma max 6 liter a wg mnie 5.
Chicle, Clicle, Ohcle... Nie mam pojęcia.

4. Data: 2006-08-30 21:29:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> Raczej nie. Wyraz ma max 6 liter a wg mnie 5.
> Chicle, Clicle, Ohcle... Nie mam pojęcia.

Wiesz, niektórzy lekarze tak bazgrzą, że różne rzeczy mogą Ci się
wydawać. Ja też w podobnej sytuacji dostałam cyclonamine.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-08-31 06:39:10

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Wiesz, niektórzy lekarze tak bazgrzą, że różne rzeczy mogą Ci się
> wydawać. Ja też w podobnej sytuacji dostałam cyclonamine.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Pierwszy człon może brzmieć Cyclo ale potem jest przerwa (bardzo
wyraźna) chyba 3 coś tam, lub brak cyfry i jakiś drugi człon, który
wcześniej brałam za dawkowanie.
No ale nie jest to już istotne. Nie będę zawracała głowy na grupie tylko
przejdę się do apteki.
Dziękuję za odpowiedzi.
Teraz bardziej dręczy mnie pytanie, czy jest to lek niezbędny skoro
wczoraj plamienie było bardzo skąpe a dziś jeszcze go nie "namierzyłam"
;) Sukcesywnie z dnia na dzień zmniejszało się i nawet jeśli dziś
wystąpi to jestem pewna, że jutro czy pojutrze zniknie. Mój lekarz nie
miał niestety czasu na wysłuchanie tego i stwierdził, że plamienie jest
wielkim dyskomfortem i mam brać tabletki (których już mam dość).

6. Data: 2006-08-31 08:54:17

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> Pierwszy człon może brzmieć Cyclo ale potem jest przerwa (bardzo
> wyraźna) chyba 3 coś tam, lub brak cyfry i jakiś drugi człon, który
> wcześniej brałam za dawkowanie.
Jedyny lek, jaki podaje MP z Cyclo i 3 jest Cyclo 3 Fort:
"nazwa handlowa Cyclo 3 Fort
postać kaps.
dawka 0,15 g
skład 1 kaps. zawiera: 0,15 g wyciągu suchego z ruszczyka kolczastego
(22% heterozydów sterolowych), 0,15 g metylochalkonu hesperydyny, 0,1 g
kwasu askorbinowego
opakowanie 30 kaps.
producent Pierre Fabre Médicament
cena leku w aptece 30,75 zł
dostępność lek dostępny bez recepty
ostrzeżenia brak "

Ale może chodziło o:
"nazwa handlowa Cyclo-Progynova
postać tabl. powl.
skład 1 tabl. biała zawiera 0,002 g walerianianu estradiolu (11 tabl.),
1 tabl. czerwonobrązowa zawiera: 0,002 g walerianianu estradiolu, 0,5 mg
norgestrelu (10 tabl.)
opakowanie 21 tabl.
producent Schering AG
cena leku w aptece 11,08 zł
cena leku dla pacjenta ubezpieczonego 6,46 zł [50%]
dostępność lek dostępny na receptę
lek z wykazu B (zawiera substancje silnie działające)
ostrzeżenia brak "

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe, a czarne

7. Data: 2006-09-01 08:13:10

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. napisał(a):

> Jedyny lek, jaki podaje MP z Cyclo i 3 jest Cyclo 3 Fort:
> "nazwa handlowa Cyclo 3 Fort
> postać kaps.

Właśnie o to chodzi... Czy jest to jedyny lek czy ewentualnie można
zastosować nieco tańszy o podobnym działaniu. W pierwszym poście z
odpowiedzią i przypuszczalną nazwą sugerowaną przez Pana Piotra była
cycloamine (jeśli dobrze zapamiętałam) Czy jest to lek bez recepty i czy
może zastąpić Cyclo 3 Fort?
"Mój lekarz" powiedział, iż lek jaki wypisał na recepcie jest jedynym
dopuszczonym i słusznym... ?

8. Data: 2006-09-01 14:55:28

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> [...]
> może zastąpić Cyclo 3 Fort?
> "Mój lekarz" powiedział, iż lek jaki wypisał na recepcie jest jedynym
Są inne preparaty z tą substancją czynną, ale ten jest najtańszy. Czy
cycloamine może zastąpić w twoim przypadku, to nie wiem. Ma inną
substancję czynną. Nie ufasz lekarzowi - zmień lekarza.

Pozdrawiam
Paweł W.

9. Data: 2006-09-01 15:15:40

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. napisał(a):

> Są inne preparaty z tą substancją czynną, ale ten jest najtańszy. Czy
> cycloamine może zastąpić w twoim przypadku, to nie wiem. Ma inną
> substancję czynną.

Dziękuję za odpowiedź. Będę musiała wykupić ten.

> Nie ufasz lekarzowi - zmień lekarza.

... gdyby to było takie proste to pewnie tak też bym zrobiła.

10. Data: 2006-09-02 05:34:27

Od: "Alfred E. Neuman" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> [...]
> ma prawo występować do trzeciego opakowania hormonów (bynajmniej tak
> piszą w ulotce ;)) a mi ono nie przeszkadza tak bardzo?

I love you monika!!!
--
Alfred E. Neuman

What~ ~me worry?

"Most minds are like concrete . . . all mixed up and permanently set!"

Interpretacja wyniku badania.
Lęk wysokości? [dlugie]
o co chodzi z tą przetoką?
[pyt] Refundowanie leczenia ortodontycznego
wysyp pieprzyków