Re: Tabu kazirodztwa.

Data: 2006-04-22 15:55:26
Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

news:e2d8gj$rtk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> LeoTar; <e2d35d$hb1$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Społeczeństwo może mieć durne pomysły, byle nikomu nieszkodziło [to
> uwaga ogólna]. Póki społeczęństwo nie zagraża jednostce i zakazy nie są
> wyrazem choroby,

Wlasnie widac, ze spoleczenstwo zagraza jednostce chociazby dazac do
ograniczania wolnosci wypowiedzi, ktore sa niewygodne z punktu widzenia
sprawowania wladzy przez niektorych, rzekomo lepszych od innych. I robisz to
Ty wypisujac takie bzdety.

> ale dookreślenia pewnych sfer życia,

Co to znaczy "dookreslenia"? To jest niezrozumiale w jakimkolwiek jezyku. Z
czym sie to je?

> póty powinieneś się im podporządkowywać,

Nie musze sie podporzadkowywac niczemu co jest dla mnie niezrozumiale. A
jest.

> bo dzięki Społeczeństwu masz co jeść, czym płacić, gdzie się leczyć.

Zmiana organizacji spoleczenstwa nie wcale nie znaczy, ze zniknie praca,
dzieki ktorej mam co jesc. Bo z reszta to mi nie po drodze. Pieniadze sa
przedmiotem manipulacji zas choroby sa SKUTKIEM patologicznych uzaleznien
emocjonalnych w rodzinach. Lekarz to dla mnie zaden argument.

> To im to udowodnij."Wina wymaga udowodnienia".

Tego samego moge zazadac od Ciebie: udowodnij, ze to wylacznie mezczyzni sa
pedofilami. Ja na swoich stronach wykazuje jak ciezkich uzaleznien
emocjonalnych w stosunku do dzieci dopuszczaja sie kobiety . Nie czytasz
tego co pisze tylko " z gory" zakladasz ze nie mam racji. Stajesz sie w ten
sposob niereformowalnym ignorantem.

> Nie ja. Możesz nawet Ty sam - to nie kwestia podległości wobec kogoś,
> ale zdolności do bezstronnej oceny.

No wiec wyobraz sobie, ze ja tak uwazam, ze jestem w stosunku do siebhie
bezstronny i potrafiacy ocenic co jest a co nie jest bledem.

(...)

> Chrzanisz. Kobiety/mężczyźni wyczuwają poczucie winy i na tym bazują w
> wydawaniu "wyroków".

"Wyczuwac" to mozna smrod z gaci. W wymiarze sprawiedliwosci nie moze byc
mowy o subiektywnosci i bazowaniu na wyczuciu, bo to smierdzi na odleglosc.

> Powód "poczucia winy" nie ma znaczenia.

Jak to? Niewazne jest za co faceta skazujesz?

> Identyczna sytuacja jest np. w społeczeństwach więziennych - nie ważny
> jest powód, ważne są przesłanki [tu "zachowanie przypominające poczucie
> winy"].

A wiec facet zle sie poczul bo go boli zab i wyglada niemrawo a Ty mu sruuu
z grubej rury dozywocie? Czy tak?

> Ostatnio miałem taką sytuację, że gościowi odbijało i diagnoza otoczenia
> brzmiała "bo on na pewno czuje się winny", chociaż prawidłowo powinno
> brzmieć "bo mu odbiło".

I jak to sie dla niego skonczylo?

> Powiedzenie "tłumaczy się, bo czuje się winny" jest uproszczeniem -
> "tłumaczy się, bo boi się obwinienia" jest prawidłowe.

Czyli posadzenia?

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/