Re: Tak tu cicho...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tak tu cicho...
Date: Tue, 12 Aug 2008 22:26:09 +0200

Dnia Tue, 12 Aug 2008 21:39:09 +0200, medea napisał(a):

> Jeśli wolno pozwolić sobie na drobną uwagę, to - byłam kiedyś na weselu
> "obsługiwanym" przez świetnego podobno Dj-a. I totalna porażka z tego
> wyszła,

Tzn co było źle? - możesz przybliżyć? - przyda mi się parę wrażeń, bo nie
zawsze na wszystko można zwrócić wcześniej samemu uwagę.

> więc odradzam.

No, ale jeśli zespół, to też można wyjść z siebie - odsłuchałam dema kilku
zespołów i klapa - każdy coś nie tak: a to solistka sepleni, a to solista
zacjjjąaga po sliedzikowskiemu, a to głos piskliwy, a to skrzeczący - żaden
się nie nadaje. Przecież nie można cały wieczór słuchac czegoś, co
człowieka denerwuje. A DJ-a jeszcze mam czas przesłuchać "w praniu" na
jednej z jego imprez - wesele córki jest dopiero za rok, cóż, takie terminy
wynajmu co ekskluzywniejszych lokali...
No i oczywiście żadnych jajek przez nogawki czy tym podobnych ekscesów
"zabawowych".

> Nie gniewaj się, ale IMO to ona sympatycznie zagadnęła, a Ty się jak
> zwykle odcięłaś okazując swoją wyższość i lepszość. Cóż - taka już
> widocznie jesteś.

Niesympatycznie zagadnęła. Ważne jest, z jaką miną to powiedziała.
Gdyby to było z uśmiechem - a tu od razu taka wyższość w głosie i kręcenie
nosem. I ten ton, gdy mówiła o kawie czy fitnessie jako lepszym sposobie
zagospodarowania czasu - mało sympatyczny.
Poza tym kto ją pyatł o stosunek do ludzi robiących przetwory?

> BTW Masz brata i siostrę, czy to o siostrę cioteczną chodzi?

Cioteczną, a dokładnie - stryjeczną. Chodzimy razem m. in. na fitnesy i
zakupy itp. mam z nią sympatyczny i najbliższy rodzinny kontakt.

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.