Tak więc czeka mnie piekło za orkiestrę i was co pomagali też, dzieci rzecz jasna również.

1. Data: 2012-12-30 17:15:42

Temat: Tak więc czeka mnie piekło za orkiestrę i was co pomagali też, dzieci rzecz jasna również.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nieuchronnie nadchodzi koniec świata. I to nie ten zapowiadany przez
Majów, ale ten biblijny. Z prawdziwym Sądem Ostatecznym. Oznaki tego
pojawiły się już 20 lat temu, ale zidentyfikowano je dopiero teraz.
Próbowano nawet przeciwdziałać temu zjawisku, ale bezskutecznie.
Zbliża się więc Apokalipsa. Pojawił się diabeł w czerwonych portkach z
zastępem pomocników, którzy szerzą demoralizację, grzech i narkomanię,
propagują prezerwatywy i wolną miłość. Jednym słowem zachęcają do
relatywizmu moralnego i bezbożnictwa. Są nieprzejednanymi wrogami
Kościoła i wiary katolickiej. Mowa, rzecz jasna, o Jurku Owsiaku i
jego Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, który pospieszył z pomocą
chorym i niedołężnym, głównie dzieciom.

Przystanek Woodstock 2012

W ciągu dwóch dekad jego działalności Orkiestra zebrała 444 mln
złotych, czytaj: tyle Owsiak odebrał Kościołowi, który mógłby otrzymać
te środki podczas własnej kampanii charytatywnej. A poza tym trudno
przecenić szkody wyrządzone młodzieży, której hasło "Róbta co chceta"
bardziej jakoś przypadło do gustu, niż chrześcijańskie modły i
nawoływanie do miłosierdzia w trosce o własną duszę. Monopol Kościoła
na zbawienie wieczne okazuje się niewystarczającym już atutem dla
"miłości bliźniego". Działalność charytatywna bez zadęcia religijnego
i bez ograniczeń światopoglądowych okazała się zwyczajnie uczciwsza.
Część kleru popadła w histerię i zaczęła organizować imprezy, które
miały głównie na celu ewangelizację młodzieży. Jeśli Owsiak
zorganizował Pierwszy Przystanek Woodstock, to w odpowiedzi księża
zorganizowali Woodstock Przystanku Jezus jako przeciwstawienie się
"cywilizacji śmierci", którą uprawiają sataniści, narkomani,
zadymiarze, alkoholicy i bezbożnicy, budowniczowie istnego piekła na
ziemi. Ta "horda pogan" zgubi świat i doprowadzi do zwycięstwa zła.
Nikt w Kościele już nie pamiętał o zbożnym celu Owsiaka, o
wolontariuszach Orkiestry, w uczestnikach Przystanku Woodstock
widziano tylko sługi Lucyfera, który opanowuje świat. Klasyczny
Ciemnogród i demagogia religijna musiały mieć sukcesy, a jakże.
Organizatorzy Przystanku Jezus jako konkurencji Woodstocku postanowili
dać z siebie wszystko, np. w V Przystanku Woodstock uczestniczyło
około 250 tys. młodych ludzi. Ci pierwsi zbudowali obok lazaret, gdzie
miano opiekować się chorymi, narkomanami i pijakami. Okazało się, że
tylko 16 osobom trzeba było udzielić takiej pomocy - według statystyk
policyjnych. Znów niewypał, znowu porażka! Prymas, kard. Józef Glemp
wołał na kazaniu w 2004 roku w Muzeum Powstania Warszawskiego: "(...)
pytam się, czy Woodstock w Kostrzyniu jest myśli polskiej"! Nie
pozostał obojętny także i ks. dyrektor o. Tadeusz Rydzyk, który
ochrzcił Owsiaka diabłem, a organizatorów festiwali "duchowymi
spadkobiercami Marksa i Lenina". Wniesiono sprawę o obrazę przeciwko
tv Trwam, sąd orzekł jej winę i zasądził przeprosiny, których nikt
nigdy nie dokonał. Cóż, egzekucja wyroków sądowych w takich sprawach
podlega wszak odwołaniu do Pana Boga, wpływu na to, jak widać, nie
mają władze ziemskie. Włączył się do ataku na Owsiaka także PiS. Otóż
Maria Nowak wyznała szczerze: "nie słuchałam pana Owsiaka, ale nawet
bez znajomości szczegółów jestem przeciwna, żeby prowadził program
pierwszej pomocy w szkołach", zaś jej partyjny towarzysz Marian Piłka
podsumował stanowisko PiS stwierdzając, że: "WOŚP jest kontrowersyjna,
nie powinna działać w placówkach oświatowych". Zarzucano też
Orkiestrze, że nie rozlicza się z zebranych pieniędzy, co okazało się
po licznych kontrolach nieprawdą. Przeciwnie, podkreślano dbałość o
finanse i prawidłowość rozliczeń. A więc i tu nie poszczęściło się
wrogom Owsiaka. W "Naszym Dzienniku" przeprowadzono wywiad z dr Hanną
Karp, reprezentującą Szkołę Kultury Społecznej i Medialnej, założoną
przez o. Tadeusza Rydzyka. Przyznała ona w nim uczciwie, że "brakuje w
szerokim zasięgu modelu, wzorców przeciwnych Jakubowi Wojewódzkiemu
czy Jerzemu Owsiakowi i prezentowanej przez nich postawie luzactwa,
nihilizmu i zachwytu nad światem chaosu". Gratulacje. To przecież
wyraz złożenia broni, albo przynajmniej przyznania się do klęski
ideologicznej. Ale nie łudźmy się, znajdą się "rycerze wiary", którzy
będą bronić murów upadającej twierdzy, zwłaszcza że jest czego.
Majątek zebrany przez nich w ciągu wieków jest zbyt cenny, by oddać go
bez walki. Możemy więc spodziewać się nowej taktyki wojennej i Bóg
wie, jakich nowych rodzajów broni. A oto najnowsza historyjka
opowiedziana mi przez młodego studenta, który przystąpił do spowiedzi
w swojej parafii.

Ksiądz pyta go, czy uczestniczył w Przystanku Woodstock.
- Tak, uczestniczyłem - odpowiada szczerze student.
- I żałujesz tego? - dopytuje się spowiednik.
- Ale czego? - pyta zdziwiony grzesznik.
- Jak to, nie wiesz synu? - dziwi się ksiądz i puka w drzwiczki
konfesjonału. - Niestety, nie mogę udzielić ci rozgrzeszenia.

No cóż, sprawiedliwy wyrok może wydać tylko Najwyższy podczas
zbliżającego się Sądu Ostatecznego, którym tak straszy Kościół. Ale
wątpię, czy z korzyścią dla spowiednika.

Forum Myśli Wolnej

2. Data: 2012-12-30 21:55:50

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4a0af862-047a-4d19-ae52-5001cabbdf13
@gu9g2000vbb.googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> [...]
> pojawiły się już 20 lat temu, ale zidentyfikowano je dopiero teraz.
> Próbowano nawet przeciwdziałać temu zjawisku, ale bezskutecznie.

Srali muchi, bedzie wiosna, bedzie trawka rowno rosla. ;> Te
"apokalipsy" to juz byly x razy. Najglupsze jest to, ze ktos
doszukuje sie terminu apokalipsy w gregorianskim kalendarzu,
ktory jest wytworem ludzkim. To tak jakby ktos nasral na
chodniku, a pozniej sam dowodzil na podstawie g..., ze zbliza
sie koniec swiata, bo sraja na chodnikach. ;>

> [...]
> Kościoła i wiary katolickiej. Mowa, rzecz jasna, o Jurku Owsiaku i
> jego Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, który pospieszył z pomocą

Pieklo, Niebo, Czysciec, to wyobrazenia autorow, metoda
przekazania wlasnych mysli czytelnikom/sluchaczom, indywidualny
rys. Byc moze tez jakas chec nadania wlasnym slowom wiekszej
rangi. Zreszta meki piekielne sa alogiczne, bo ludzkie
"cierpienie" ma jedynie sens w polaczeniu z cialem. Bez ciala
nie ma zadnych mak, czasu i przestrzeni.

A Biskupi walcza o dusze owieczek, bo to one ich utrzymuja.
Wladza i pieniadze, ot co. ;>

PF

3. Data: 2012-12-30 21:58:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 22:55, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> nie ma zadnych mak, czasu i przestrzeni.
>
> A Biskupi walcza o dusze owieczek, bo to one ich utrzymuja.

Fajnie, ale jak coś napiszesz to spróbuj najpierw ze zrozumieniem
przeczytać.

4. Data: 2012-12-30 22:00:40

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <baeb75f8-7f5e-46e6-969c-9c82c6d12703@
17g2000vba.googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> Fajnie, ale jak coś napiszesz to spróbuj najpierw ze zrozumieniem
> przeczytać.

Nawiazalem do tytulu watku. Reszty nie chcialo mnie sie czytac.
;P

PF

5. Data: 2012-12-30 22:42:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 23:00, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> 17g2000vba.googlegroups.com>, r...@g...com
> says...

> Nawiazalem do tytulu watku. Reszty nie chcialo mnie sie czytac.

Acha nie wiesz o czym ale komentujesz.
Początek to ironia że mamy apokalipsę bo Owsiak działa od 22 lat, a
zdaniem katoli jest to szatan, który stąpił z piekieł do polski i
propaguje świąteczną orgiestrę pomocy.
Dalej już jest opis dlaczego jest szatanem , bo kler nie może znieść
że ktoś pomaga i nie ma to szyldu katolickiego, jak też kasa, która i
tak by nie trafiła do biednych i potrzebujących pomocy, to szokujące
że Owsiak nie postępuje z pieniędzmi jak Rydzyk na stocznie, gdzie
stocznia nie zobaczyła ani grosza, no i ta muzyka niepsalmowa. itd...

6. Data: 2012-12-31 09:46:03

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Fajnie, ale jak coś napiszesz to spróbuj najpierw ze zrozumieniem
> przeczytać.

Po prostu załatwił Cię Twoją własną bronią :P

Dębska z nowym rokiem postanawiam - więcej alkoholu i hazardu.

7. Data: 2012-12-31 12:09:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 10:46, Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Po prostu załatwił Cię Twoją własną bronią :P
>
> Dębska z nowym rokiem postanawiam - więcej alkoholu i hazardu.

Ja zawsze czytam.

8. Data: 2012-12-31 16:13:28

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30/12/2012 17:15, glob wrote:
> studenta, który przystąpił do spowiedzi

... a to dobre ;-)

--

................. DHSL..................
" No pleasure is a bad thing in itself."

9. Data: 2012-12-31 16:30:09

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 grudnia 2012 10:46:03 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> Po prostu załatwił Cię Twoją własną bronią :P
>

> Dębska z nowym rokiem postanawiam - więcej alkoholu i hazardu.

nie no... więcej alkoholu byłoby niedobrze ;)

kiwiko

10. Data: 2012-12-31 16:30:54

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-30 18:15, glob pisze:
> Są nieprzejednanymi wrogami
> Kościoła i wiary katolickiej. Mowa, rzecz jasna, o Jurku Owsiaku i
> jego Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, który pospieszył z pomocą
> chorym i niedołężnym, głównie dzieciom.

Owsiak robi interes, żerując na empatii ludzkiej, a te jego maszyny
stoją najczęściej niepotrzebne w szpitalach. Przez cały rok pieniądze
uzyskane ze zbiórki WOŚP leżą w banku i procentują - dzięki temu
imć Owsiak ma pieniądze na organizowanie imprez i własne utrzymanie.
Dla porównania Caritas uzyskuje co najmniej RZĄD wielkości większe
pieniądze przez cały rok i nie marnuje ich na promocje, imprezy itd.
Oczywiście Owsiak ma prawo robić to co robi, jednakże nie ma najmniejszego
powodu by zrzucać się na jego emeryturę, razem z resztą tych jego nierobów
którzy potrafią tylko grać na ludzkim współczuciu i wykorzystywać to dla
własnych zysków.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

To obraza dla Islamu zrównywać go z katolicyzmem.
Ciekawe czy uda się tego zbrodniarza doprowadzić pod sąd?
Taka zdrada!
Życzenia
Hmm..