Taka jedna kwestia mnie męczy...

121. Data: 2008-02-04 10:32:26

Temat: Re: Taka jedna kwestia mnie męczy...
Od: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości
news:fo48fo$2piu$1@news.mm.pl...

> No właśnie nie, więc nie zgadzam się z tezą Iwonki, jakoby moje zachowania
> pozazawodowe miały przełożenie na funkcję, jaką pełnię w pracy.

Jesli będziesz nauczycielem, policjantem, kapłanem (nawet jeśli ten przykład
w Twoim przypadku odpada :))) to poprzez Twoje zachowanie pozazawodowe
będziesz wpływała na opinie o zawodzie i może to mieć wpływ na ocenę Ciebie
przez pracodawcę.

Kasia

122. Data: 2008-02-04 10:45:42

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> napisał
> [...]
| w Twoim przypadku odpada :))) to poprzez Twoje zachowanie pozazawodowe
| będziesz wpływała na opinie o zawodzie i może to mieć wpływ na ocenę

a jeśli będzie fryzjerem, sprzedawcą, bankierem, bibliotekarzem,
ochroniarzem ?

Każdy człowiek powinien zdawać sobie sprawę że jest postrzegany przez innych
i oceniany. Niemniej jednak to że ktoś się np. u cioci na imieninach upije
nie znaczy że swoją prace wykonuje źle i powinien być za ten czyn karany.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

123. Data: 2008-02-04 13:06:22

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> konsekwencje w
> |
> zgadzam się - pod warunkiem że jest to występek. Natomiast jeśli pracodawca
> usłyszałby że mówię np (wyciete, co bo mi komp nie chce wyslac maila) przed
samochodem który jakis cymbał
> mi zastawił ( ostatnio miałam taką sytuację )  i poleciałby mi po premii to
> bym była z lekka zirytowana.

no rany, nie przesadzaj teraz i nie wymyslaj glupot prosze Cie :) zachowaj
zdrowy rozsadek.

> Tak samo jakby moje dziecko pokłóciło się z koleżanką w moim osobistym
> domu - nawstawiałyby sobie i za to np. miałyby obniżone sprawowanie w
> szkole - to IMHO jest to chore.

jw.

> sorry - ale dla mnie konsekwencje to przede wszystkim powinni wyciagać
> rodzice. Bo to porazka wychowawcza jesli gimnazjalista słania się pod płotem
> kompletnie pijany. Nie mówiąc już o tym kto mu sprzedał alkohol !
> Dziecko jest przede wszystkim rodziców a nie szkoły.

Oni tez. I ten co sprzedal. Zgadzam sie.

> za
> pozytywne.
> |
> no raczej  nie działa to w ten sposób. Fakt, raz w życiu miałam obniżone
> zachowanie ( całą klasą ) za wyprawienie sobie nielegalnych połowinek -
> zawsze to miałam coś koło wzorowego, ale nie przypominam sobie żeby
> nauczyciel mnie pytał o zajęcia pozalekcyjne ( a uczestniczyłam i owszem ).
> Więc jak już ma działać to niech działa w obie strony :)

i szkoda. Ale czytam, ze sa szkoly ze cos tam dziala. A, ze nie dziala- to tez
mozna zmienic :)

i.

124. Data: 2008-02-04 13:20:56

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał
złośliwa :
przed
| samochodem który jakis cymbał
|

| no rany, nie przesadzaj teraz i nie wymyslaj glupot prosze Cie :) zachowaj
| zdrowy rozsadek.

ależ Iwonko, ja naprawdę nie wymyślam, sytuacja z samochodem była jak
najbardziej prawdziwa :)
Szefa na szczęście przy mnie nie było ale sytuacja adekwatna do tej
opisywanej tu już kiedyś jak to kolega na gg ( w domu ) powiedział koleżance
na gg ( również przebywającej w domu ) żeby się od niego odczepiła - za co
miał obniżone sprawowanie ( bo koleżanka wydruk rozmów zaniosła do
szkoły ) - pochwała głupoty ????

http://tinyurl.com/3bzuev nie chcę na nowo wzniecać dyskusji ale...

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

125. Data: 2008-02-04 13:54:56

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ależ Iwonko, ja naprawdę nie wymyślam, sytuacja z samochodem była jak
> najbardziej prawdziwa :)

nie rozumiesz. Te Twoje przyklady z zycia wziete sa zupelnie nieadekwatne do
sytuacji. Jak nie picie na imieninach, tak zaklecie na parkingu. No wez
przestan.

> [...]
> na gg ( również przebywającej w domu ) żeby się od niego odczepiła - za co
> miał obniżone sprawowanie ( bo koleżanka wydruk rozmów zaniosła do

wiesz jest roznica miedzy przekleciem pod nosem a przezwaniem kogos, czy tez
ublizeniem w jakikolwiek sposob. Niestety tzw "bullying" zaczyna w owczesnych
czasach dotyczyc internetu. Tutaj nawet pewna dziewczynka popelnila
samobojstwo bo ja przesladowali (dzieci i rodzice!) poprzez internet.

i.

126. Data: 2008-02-04 14:03:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| wiesz jest roznica miedzy przekleciem pod nosem a przezwaniem kogos, czy
tez
| ublizeniem w jakikolwiek sposob.

znam tę różnicę - niemniej jednak nadal uważam że to co po pracy/szkole to
sfera prywatna i tak jak mi szef nie może polecieć po premii tak samo
dziecko nie powinno mieć obniżonego zachowania za to co robi w domu.

Niestety tzw "bullying" zaczyna w owczesnych
| czasach dotyczyc internetu. Tutaj nawet pewna dziewczynka popelnila
| samobojstwo bo ja przesladowali (dzieci i rodzice!) poprzez internet.

ale nękanie to już przestępstwo ! Powiedzenie komuś zjeżdżaj jest jedynie
grubiaństwem. No chyba że ten ktoś jest mocno przeczulony to może wytoczyć
mu proces cywilny za naruszenie dobrego imienia ( o ile to się pod to
kwalifikuje ).

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

127. Data: 2008-02-04 14:10:35

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sfera prywatna i tak jak mi szef nie może polecieć po premii tak samo
> dziecko nie powinno mieć obniżonego zachowania za to co robi w domu.

znaczy nie przeszkadzalo by Ci, ze np nauczycielka Twojego dziecka po
godzinach dorabia na ulicy, a pani pedagog pedzila bimber i dorabiala na
handlu?

> [...]
> grubiaństwem. No chyba że ten ktoś jest mocno przeczulony to może wytoczyć
> mu proces cywilny za naruszenie dobrego imienia ( o ile to się pod to

dzieci sie daltego wychopwuje. Szkola ma funkcje wychowawcza, i bycie jej
uczniem nei konczy sie na progu szkoly,
i.

128. Data: 2008-02-04 14:19:37

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał
| znaczy nie przeszkadzalo by Ci, ze np nauczycielka Twojego dziecka po
| godzinach dorabia na ulicy, a pani pedagog pedzila bimber i dorabiala na
| handlu?

jeśli pedagog spełnia swój zakres obowiązków i jest dobrym pedagogiem to
może być nawet i sprzedawcą na mecie, to samo tyczy nauczycielki, jeśli jest
dobrym wykładowcą, dzieci ją lubią, nie wciska im jakiejś tam wymyślonej
ideoligii i nie propaguje takiego stylu zycia jaki ona wiedzie - nic mi do
tego.
Bo to czy ona wieczorami daje mężowi czy mężom sąsiadek jest sprawą
drugorzędną i wcale nie stanowi to o tym jakim jest pedagogiem.

| dzieci sie daltego wychopwuje. Szkola ma funkcje wychowawcza, i bycie jej
| uczniem nei konczy sie na progu szkoly,

może w stanach szkoła wychowuje - u nas nauczyciele realizują program
nauczania i nie mają czasu na nic innego - vide ciąge ktoś narzeka na
pedagogów szkolnych, na ich nierzetelność, brak doświadczenia czy tez zwykłą
stronniczość. Szkoła z takimi problemami nie wychowuje.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

129. Data: 2008-02-04 14:27:24

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo to czy ona wieczorami daje mężowi czy mężom sąsiadek jest sprawą
> drugorzędną i wcale nie stanowi to o tym jakim jest pedagogiem.

no to sie jednak roznimy w tym zakresie. eot wiec.

i.

130. Data: 2008-02-05 10:10:42

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Feb 2008 16:24:58 +0100, Hermiona napisał(a):

> Miało na celu uwzględnienie zachowania
> na "zielonych szkołach", wycieczkach

Ale zielona szkoła, wycieczki itd., to dalej "działka" szkoły.
--
Elżbieta

Opinie na temat kursu uczenia się...
Pytanie o śpiewającą Barbii
latch - jaki fotelik
O postawie młodego człowieka decyduje sposób, w jaki jego rodzice kształtuj? swoj? duchow? i cielesn? wspólnotę.
Jaki styl życia?