Re: Taka jedna kwestia mnie męczy...

From: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Taka jedna kwestia mnie męczy...
Date: 4 Feb 2008 14:54:56 +0100

> ależ Iwonko, ja naprawdę nie wymyślam, sytuacja z samochodem była jak
> najbardziej prawdziwa :)

nie rozumiesz. Te Twoje przyklady z zycia wziete sa zupelnie nieadekwatne do
sytuacji. Jak nie picie na imieninach, tak zaklecie na parkingu. No wez
przestan.

> Szefa na szczęście przy mnie nie było ale sytuacja adekwatna do tej
> opisywanej tu już kiedyś jak to kolega na gg ( w domu ) powiedział koleżance
> na gg ( również przebywającej w domu ) żeby się od niego odczepiła - za co
> miał obniżone sprawowanie ( bo koleżanka wydruk rozmów zaniosła do
> szkoły ) - pochwała głupoty ????

wiesz jest roznica miedzy przekleciem pod nosem a przezwaniem kogos, czy tez
ublizeniem w jakikolwiek sposob. Niestety tzw "bullying" zaczyna w owczesnych
czasach dotyczyc internetu. Tutaj nawet pewna dziewczynka popelnila
samobojstwo bo ja przesladowali (dzieci i rodzice!) poprzez internet.

i.