Taka kostka azurowa betonowa pod auto

1. Data: 2003-07-18 15:26:05

Temat: Taka kostka azurowa betonowa pod auto
Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to sie nazywa ? Azurowe, betonowe, w srodku mozna posiac trawe np.

Na b sie to nazywa :)
ale zapomnialem :(

Aha czy cena za kostke 60x 40cm 8.5 zł to dobra cena za takie cos ? potrzeba
mi tego 36 sztuk czyli 300zl :(

dzieki

1. Data: 2003-07-21 08:33:55

Temat: Re: Taka kostka azurowa betonowa pod auto
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Aha czy cena za kostke 60x 40cm 8.5 zł to dobra cena za takie cos ? potrzeba
> mi tego 36 sztuk czyli 300zl :(

drogo, w LM w W-WIE byly po 5,8 ale teraz chyba po 6,5

1. Data: 2003-07-21 22:21:11

Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> drogo, w LM w W-WIE byly po 5,8 ale teraz chyba po 6,5

aha, co to LM ?

1. Data: 2003-07-22 07:13:31

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> aha, co to LM ?

nowy w W-WIE gigamarket Leroy Merlin

1. Data: 2003-07-22 07:50:10

Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> nowy w W-WIE gigamarket Leroy Merlin

aha, cos slyszalem ze moze u nas tez beda to stawiac... a moze jest w
Wroclawiu ?

1. Data: 2003-07-22 08:54:51

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

pod Lublinem 4,5 zl z VAT

1. Data: 2003-07-22 09:09:39

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> pod Lublinem 4,5 zl z VAT

Blagam o namiary, bo mi spiewali po 8 (pod Lublinem)

Re: szerszenie - lokalizacja
Na czym panele?
oczyszczasz parowy
szerszenie - lokalizacja