Re: Takie małe piekne coś

1. Data: 2004-12-06 21:40:53

Temat: Re: Takie małe piekne coś
Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:...

> Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:...

Przy odrobinie dobrej woli można odczytać jako pochwałę dążenia do
równowagi i poszukiwanie "złotego środka" w życiu.

A jaka przeslanka kierowala Toba przy pomysle podzielenia sie z grupa tym
tekstem......

Sorry- ale komputer mi szwankuje i chyba poszlo zbyt wiele razy......

Kaska

2. Data: 2004-12-06 21:45:33

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cp2jl3$2p$1@news.onet.pl...
> Sorry- ale komputer mi szwankuje i chyba poszlo zbyt wiele razy......

poszło , poszło

Jacek

3. Data: 2004-12-06 21:48:39

Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:cp2jl3$2p$1@news.onet.pl...
>
> poszło , poszło

Ide posypac glowe popiolem.... Nie dogadam sie z tym urzadzeniem. Nie dosc,
ze nagle jestem Neokaszycha (jakby Kaszycha nie bylo ok), nie ma polskich
liter - to jeszcze wysyla jak oszalaly...

Moze najadl sie komputerowej Viagry i twardy (hi, hi....) dysk mu szwankuje?

Kaska

4. Data: 2004-12-06 22:09:53

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cp2k3k$qb4$1@news.onet.pl...
> Ide posypac glowe popiolem....

Do popielca daleko ..........

> Nie dogadam sie z tym urzadzeniem. Nie dosc,
> ze nagle jestem Neokaszycha (jakby Kaszycha nie bylo ok), nie ma polskich
> liter - to jeszcze wysyla jak oszalaly...

Może ktoś zrobił Ci psikusa

> Moze najadl sie komputerowej Viagry i twardy (hi, hi....) dysk mu
szwankuje?

NeoKaszycha była przed Viagrą.

Jacek

5. Data: 2004-12-06 22:19:50

Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:cp2k3k$qb4$1@news.onet.pl...
>
> Do popielca daleko ..........
Dla chcacego nic trudnego...

> Może ktoś zrobił Ci psikusa

Wirus zapewne....

> szwankuje?
>
> NeoKaszycha była przed Viagrą.

Naogladal sie Matrixa i prosze.....To byl pierwszy symptom- teraz idzie na
calosc....Jutro pogada z nim osoba kompetenta i zobaczymy co bedzie.
Dostanie komputerowy Prozac i sie uspokoi

Kaska

Re: Takie małe piekne coś
pogrzeb ojca- dylematy...
Takie małe piekne coś