Takie nibypróżniowe worki do przechowywania pościeli...

1. Data: 2004-03-16 14:04:01

Temat: Takie nibypróżniowe worki do przechowywania pościeli...
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... co to się w nie wpycha nieużywane swetry, koce itp, odsysa
dołączoną pompka powietrze i powstały płaściutki pakuneczek chowa w
każdą dziurę - ojjj przydałoby się mi coś takiego, ale nigdzie nie
moge tego znaleźć ani wyguglać. Reklamowali toto kiedyś w TVmarketach,
ale oczywiście za jakąś złodziejską cenę, jak to TVmarkety mają w
zwyczaju. Nie rzuciło się komuś toto gdzieś przed oczy? Podpowie ktoś,
gdzie/za ile?

J.

1. Data: 2004-03-16 22:02:03

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale oczywiście za jakąś złodziejską cenę, jak to TVmarkety mają w
> zwyczaju. Nie rzuciło się komuś toto gdzieś przed oczy? Podpowie ktoś,

Witam!
Pomsl bardzo dobry, gorzej z wykonaniem. Kupilam takie worki kilka lat temu,
po miesiacu ucieklo z nich powietrze. Pieniadze wyrzucone w bloto.
Przepraszam , chwilowo nie mam wszystkich liter.
pzdr.

1. Data: 2004-03-18 00:22:59

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Mar 2004 23:02:03 +0100, na pl.rec.dom, m...@p...onet.pl
napisał(a):

> Pomsl bardzo dobry, gorzej z wykonaniem. Kupilam takie worki kilka lat temu,
> po miesiacu ucieklo z nich powietrze.

Hmmm... Zważywszy na zasadę działania tych worków fakt _ucieczki_ z nich
powietrza można by uznać za zaletę ;)

A już tak na serio, to swego czasu też się nad nimi zastanawiałem, ale po
namyśle doszedłem do wniosku że poza całkiem niezłym pomysłem wiele w tym
nie ma - w końcu taki worek aby spełniał swoją funkcję musi być idealnie
szczelny, a plastik nie lubi być dłuższy czas trzymany w formie
pomarszczono-naprężonej. Rozprostować parę razy takie załamanie i dziurka
gotowa, a co wtedy? TV shop łatek do tych worków nie reklamował...

Poza tym u nas w domu jedyną rzeczą _bez_ dziurek są opony od rowerów - są
za grube.
Czego się jednak spodziewać przy siedmiu kotach ;)

Piotr Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

1. Data: 2004-03-18 09:14:30

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Damork" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
ale po
> namyśle doszedłem do wniosku że poza całkiem niezłym pomysłem wiele

Raczej tez nie mam złudzeń co do jakości tych worków i "próżni" w nich
zawartej, mnie by jednak one zadowalały o tyle, że chodzi mi właśnie o
przechowywanie "zapasowej" pościeli, wyciąganej raz na rok albo i
rzadziej. Odsysam z niej powietrze, robię płaski tobołek, upycham w
garderobie, przyciskam tonami innych rupieci i wtedy worek może już
sobie tracić szczelność skolko ugodno, ważny jest tylko ten pierwszy
moment samego chowania: brak konieczności ubijania tego pięścią, żeby
wogóle weszło na półkę, podczas gdy po "zzipowaniu" na tą samą półkę
takie kołdry powinny wejść trzy.

No ale niestety póki co wychodzi na to, że poza TV marketem kupić tego
się nie da. A ja jeszcze tak zdesperowany żeby u tych oszustów kupować
nie jestem.

J.

1. Data: 2004-03-18 16:23:26

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> [...]
>
> No ale niestety póki co wychodzi na to, że poza TV marketem kupić tego
> się nie da. A ja jeszcze tak zdesperowany żeby u tych oszustów kupować

Tyle, że taka kołdra może się do niczego nie nadawać. Kup sobie koce, to
będziesz miał płaskie. IMO takie historie puszyste, powinny być a)
wietrzone, b) nie ściskane za bardzo

Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-03-18 19:39:59

Temat: Re: Takie nibypróżniowe worki ... moze Rossmann ?
Od: "zowisia2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
/../
> No ale niestety póki co wychodzi na to, że poza TV marketem kupić tego
> się nie da. A ja jeszcze tak zdesperowany żeby u tych oszustów kupować
> nie jestem.
-------------
sprobuj w Rossmannie, jesli masz gdzies blisko ten sklep
to sa produkty ze Wschodu, jakosc wiadoma,
ale w lutym widzialam je (KRK), i nawet mi sie pomysl dosc sensowny wydaje.
Kosztuja (pewnie) grosze, wiec prozni absolutnej
spodziewac sie nie ma co ...
:)))

--
zowisia

1. Data: 2004-03-18 20:18:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:c3ciib$mjn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tyle, że taka kołdra może się do niczego nie nadawać.

Chodzi o awaryjną kołdrę wyciąganą od wielkiego dzwonu.

> Kup sobie koce

Jak będą potrzebne, kupię na pewno, póki co mam kołdrę. Problem z
jej przechowywaniem niestety mam również :-(

> a)wietrzone

Jak się wyciągnie do użycia, to sie przewietrzy. Po użyciu tez
zresztą.

> b) nie ściskane za bardzo

Jak będe miał willę ze strychem i piwnicą, to kołdrę będę mógł
przechowywać w stanie dowolnym. Póki co jednak mieszkam na 48
metrach bez piwnicy, o strychu nie wspominając i niestety ale to
kołdra musi się dostosować do warunków a nie warunki do kołdry
;-)

J.

1. Data: 2004-03-19 10:25:38

Temat: Re: Takie nibypróżniowe worki ...
Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam takowe w katalogu Quelle.

Kasia

1. Data: 2004-03-19 12:06:18

Temat: Re: Takie nibypr??niowe worki do przechowywania po?cieli...
Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> wrote:
> Jak się wyciągnie do użycia, to sie przewietrzy. Po użyciu tez
> zresztą.

W Ikea sprzedają np. poduszki w stanie płaskim (normalne, zgrzewane
worki - nie ma problemu wielokrotnego użycia) - zawsze po
kupieniu musiałem taką poduszke wietrzyć dzień lub dwa żeby
nadawała się do używania.

Czyli Twoj pomysl ma ograniczenia - wyciąganie zapasowej pościeli
dla gości 2 dni wcześniej może być nieco kłopotliwe.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2004-03-19 15:00:42

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jaroslaw Strzalkowski" <j...@o...pl> wrote in message

> Czyli Twoj pomysl ma ograniczenia - wyciąganie zapasowej pościeli
> dla gości 2 dni wcześniej może być nieco kłopotliwe.

Trudno, będa spali w takim razie w plaskatej, nie mam wyjścia
niestety.

J.

[spam]czyszczenie wykładzin,kompleksowe sprzątanie
[Spam] Nawilżacz ultradźwiękowy
Konto dla...
Naprawa lodówki
Re: [Spam] Nawilżacz ultradźwiękowy