Tako rzecze guru

31. Data: 2007-03-27 07:09:10

Temat: Re: Tako rzecze ?????
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> to ze Ty masz "slinotok" to wcale nie oznacza ze inni tez musza miec!

Owszem, nie mam. Zawsze osądzasz innych wedle swego? ;)

j.

32. Data: 2007-03-27 13:41:33

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna napisala

> 1. Może akurat w tym momencie serwer onetu chwilowo nie działał (?)

Wszystko mozliwe;)

> 2. Używasz bardzo niewygodnej do dyskusji strony onet.pl  Już wygodniejsza
> jest strona gazety.pl, bo można rozwinąć wszystkie posty w wątku po jednym
> kliknięciu http://glinki.com/?l=ycf2xe
> (ale przy pisaniu na grupę trzeba tam założyć swoje konto i się logować
> http://poczta.gazeta.pl/poczta/0,0.html). Zauważ, że mało kto pisze z onetu.pl

Lubie Onet:)

> 3. Wycięłaś całkowicie wrotkę przedpiścy, któremu odpowiedziałaś - nie należy
> tego robić.

Przepraszam.

> 4. Wyłączanie kompa chyba jednak miało swoją inną przyczynę... może jakiś
wirus?

Ś_wirus:))))

> (aż się boję Ci poradzić, żebyś przeskanowała swego kompa, bo może znowu okaże
> się, że już to zrobiłaś!!!, a tylko ja niedomyślna tego nie wiem!!!... i znowu
> na mnie nakrzyczysz!!!...(?) ;)

Przepraszam, nie krzyczalam na Ciebie. Głupio wyszlo.

;)

.ana

--
Zło, jakie czynią ludzie, nigdy nie umiera.

33. Data: 2007-03-27 18:05:57

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Owszem, nie mam. Zawsze osądzasz innych wedle swego? ;)

januszku czas wyjsc z przedszkola! tak gadki sa godne dzieci maloletnich,
ale to twoje zrodowisko i twoj problem !

Jurek

34. Data: 2007-03-27 19:43:23

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> januszku czas wyjsc z przedszkola! tak gadki sa godne dzieci maloletnich,
> ale to twoje zrodowisko i twoj problem !

Hehe, już nie tylko mnie osądzasz wedle swego ale i środowisko całe? ;P

Zaprawdę, powiadam Ci, dołożę się do rachunku dla Twego psychiatry ;)

j.

35. Data: 2007-03-27 20:38:51

Temat: Re: Tako rzecze guru - objawy dyslekcji
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Populizm i demagogia okreslenia "dr", ktore uzurpuje sobvie
> "dr" JK sa oczywsite. Pisac, ze jest to "okreslenie zwyczajowe"
> --- to udawadniac sowje zaslepienie i sekciarska nainwosc.

Nadal paluszki nerwowo ci skaczą po klawiaturze...
może za ciężko pracujesz w tym markecie?

> "Dr" to stopien a nie tytul, o Pogromczyni profesorow z wyksztalceniem
> srednim niepelnym i antypoliglotko.

Najpierw popraw samych "ustopniowanych", Pogromco Tytułu Doktorów:

http://glinki.com/?l=dtwzmf
http://glinki.com/?l=i6wm0k
http://glinki.com/?l=r3084s
http://glinki.com/?l=tjtrkv
http://glinki.com/?l=yteozh
http://glinki.com/?l=75ufws

i przy okazji ciekawe konkluzje...
http://glinki.com/?l=szngte
http://glinki.com/?l=4o6dp0

Krystyna
--
Mechanizmy nauki już od dawna mielą inteligentnych i zdolnych, zostawiając
słabizny intelektualne. Miernota jest subordynowana i nie zagraża szefowi.

36. Data: 2007-03-28 18:14:38

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Zaprawdę, powiadam Ci, dołożę się do rachunku dla Twego psychiatry ;)

w piaskownicy "fanty" znalazles? Ale cos strasznie dyskretny jestes w
temacie tworcy twojej intelo-diety!? Jak myslisz ze swoimi dziecinnymi
gadkami "zagadsz" temat to jestes naiwny jak ... dziecko :)

JUrek

37. Data: 2007-03-29 05:38:51

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> w piaskownicy "fanty" znalazles? Ale cos strasznie dyskretny jestes w
> temacie tworcy twojej intelo-diety!? Jak myslisz ze swoimi dziecinnymi
> gadkami "zagadsz" temat to jestes naiwny jak ... dziecko :)

Core Duo Ci Jurku przegrzało najwyraźniej ;) Zalecam kąpiele błotne ;P

j.

38. Data: 2007-03-29 19:52:28

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Core Duo Ci Jurku przegrzało najwyraźniej ;) Zalecam kąpiele błotne ;P

diagnozy i zalecenia godne "piaskownicy", ale cos konkretnego na temat guru
twojej cudiontelodiety jestes w stanie "sklecic" , czy masz tak wyprany mozg
(przez twojego guru) ze nawet jednego zdania nie jestes w stanie
"popelnic"!?

Jurek

Tluszcze
"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom