Tania i dorba termostatyczna bateria prysznicowa ?

1. Data: 2010-06-17 14:37:47

Temat: Tania i dorba termostatyczna bateria prysznicowa ?
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecicie coś w marketowych widełkach cenowych?
Kiedyś miałem baterie włoskie firmy Sol, teraz już chyba tej marki nie importują,
dało się z nimi wytrzymać kilka lat.
Nie chcę filozofować, po prostu ma trzymać temperaturę 37°-38°C przez najbliższe 2-3
lata i być z tańszych.
THX

2. Data: 2010-06-18 21:59:07

Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem najtańsze Grohe.

3. Data: 2010-06-20 10:37:52

Temat: Re: Tania i dobra termostatyczna bateria prysznicowa ?
Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grohe byłoby zdecydowanie zbyt drogo, mieszkanie "do wyprowadzenia się".
Chciałbym coś ok. 100 zł (sama bateria bez węża, słuchawki itp.)

-----

4. Data: 2010-06-20 11:15:08

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym coś ok. 100 zł (sama bateria bez węża, słuchawki itp.)

Najtańsza od Ferro, ale i tak koszt niecale 200zł.

Nic tańszego sensownego nie kupisz

Wężyki w oplocie stalowym
LAZIENKA - podyskutujmy
Gdzie dać lepsze "ocieplenie" ?