Tanio!!! Igły do frywolitek

1. Data: 2005-07-22 12:05:31

Temat: Tanio!!! Igły do frywolitek
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam dobra wiadomosc (sama wczoraj ja otrzymalam) mozna kupic tanio 2szt.
(grubosc 5 i 7) igiel do frywolitek zamiast 18,90 jest wakacyjna
promocja 14,90 w sklepie internetowym :

http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=92&idt=884

To nie jest zadna reklama tylko daje cynk gdyby ktos chcial, bo nie
wszyscy lubia frywolitkowac iglami, a mnie to idzie szybciej igla jak
czolenkami :o)

Pozdrawiam wakacyjnie - choc w domu z zabkujacym synkiem
Monika z Rybnika (ktora nocami bedzie frywolitki robic, bo dzien jest
dla dziecka)

2. Data: 2005-07-24 20:31:45

Temat: Re: Tanio!!! Igły do frywolitek
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Musze Wam powiedziec ze warto robic zakupy w "WOJTKU" - www.wojtek.com.pl

Po pierwsze ze mozna dogadac sie co do jak najnizszych kosztow wysylki
(gdy preferujemy przelew na konto) najlepiej przed zamowieniem
czegokolwiek skontaktowac sie mailem.

Po drugie przesylka przychodzi błyskawicznie - ja igly zamowilam w
czwartek, w czwartek - tego samego dnia zrobilam przelew - w piatek
dostalam info ze igly sa w drodze i w sobote juz sa u mnie.

Po trzecie to zostalam uprzejmie poinformowana o promocji wakacyjnej
wlasnie na te igly.

Naprawde solidna pasmanteria internetowa i co najwazniejsze nie biora za
przesylke tyle co inni tzn nie maja takich wysokich cen.

Pozdrawiam frywolitkowo
Monika z Rybnika

3. Data: 2005-07-24 20:47:31

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm... a ja miesiąc temu zadałam pytanie odnośnie włóczek, bo chciałam
zamówić. I jeszcze nie dostałam odpowiedzi :( W sumie włóczki kupiłam gdzie
indziej - tanio i szybko. Jakoś "wojtkowi" chyba specjalnie na moim
zamówieniu nie zależało - jego strata. Może moje doświadczenie z tą
pasmanterią jest tylko niechlubnym wyjątkiem ?
Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2005-07-24 21:08:54

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka spod Krakowa napisał(a):
> [...]
> zamówieniu nie zależało - jego strata. Może moje doświadczenie z tą
> pasmanterią jest tylko niechlubnym wyjątkiem ?

Kiedys (za pierwszym razem mimo mojego maila poslali mi za pobraniem,
bylam wscielka bo chcialam male koszty a tu pomylka) i zaplacilam za
pobraniem ale Pani napisala mi ze nastepnym razem zrekompensuje mi ich
blad, no i doczekalam sie, tym razem nic nie placilam za wysylke a w
miedzy czasie dostalam bez zadnych kosztow wzornik wloczek szydelkowych,
ktore raczej chetnie wysylaja :o)

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

5. Data: 2005-07-24 22:09:54

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem bardzo zadowolona z swiatwloczki .pl Jak napisalam kiedys do wojtek
i do swiat wloczki czy wysylaja za garnice(platnosc przelewem na konta s
polskiego na polskie w zlotowkach tylko wysylka za granice) to pani ze swiata
wloczki sie zgodzila i jeszcze niczym zamowilam to sie pofatygowala na poczte
zprawdzic ceny a Wojtek nie:(
Pozdrawiam
Aga(Londyn)

Szukam XXX