Re: Tarczyca,kolagenoza??Help

Data: 2008-06-09 21:42:12
Temat: Re: Tarczyca,kolagenoza??Help
Od: i...@g...com (Isobell)

czesc przeczytałam twoj post na sanatoria.org ... wspołczuje ,odrazu mowie
ze nie ejstem leakrzem, ja mam problemy z tarczyca i przy tym z
kregosłupem,,, to ze badania tarczycy tsh ci wyszły w noprmie to nic nei
oznacza, ja np mam wole obojetne i na tarczycy mam gruczolaki,,, hormony
wychodza dobrze i po wynikach badan tak łatwo nei ejst stwierdzic ze sie
am tarczyce, zrob sobie usg tarczycy idz do dobrego endykrynologa,, nie
wiem sad pochodzisz ale ja chodze do jana gmińskiego ,on przyjmuje w
zakopanem i w katowicach z tego co wiem,,, pisaąłs ze masz problemy z
bolami w plecach, trzesawki,, ja mam to samo a to od tarczycy wapna
mamamło w organizmie i sie jaja zaczeły dziać,,,,nerwowe sytuacje powoduja
ze mi sie trzesie całe ciało ,jakby drgawki, wtedy moje meisnie zaczynaja
mi sie spinac i musze chodzxic do masazysty i na nastawienia zeby mnie
pusciło,,, poza tym pisałas ze ci włosy wypadaja ,, mi na samym poczatku
leczenia wyleciało pol włosow z głowy garsciamui je zbierałam z
poduszki,teraz jest juz ok ale ja brałam 2 tabletki skrzypowity codziennie
i po kilku miesiacach zaczeły mi odrastac nowe,,,to ze masz goraczke z
tego co wiem tzn, ze twoj organizm walczy z czyms ,z jakims wirusem czy
choroba i sie nei poddaje,,,,co do tarczycy powinnas tez wiedziec ze skora
sie zmienia ,,szczegoleni jezeli masz słuche łokcie , nadgarstki, kolana
tzn, ze gospodarka hormonalna jest zachwiana tak mi zawsze to tłumaczył
moj lekarz....jeszcze jak nei wiedizałam ze mam tarczyce,a dokładnie to ja
mam na tarczycy dwa gruczolaki cos jak guzki ale wyleczalne,to zaczeły sie
ze mna dziwne rzeczy dziac, miałąm juz isc do psychologa ,zeby sei na
głowe leczyc bo miaąłm zwidy i drgania serca, ciezko mi sie oddychało
,,,,,,
nie ejstem lekarzem ale czesc z tych rzeczy co pisałas to podchodzi pod
tarczyce,, to ze masz takie wyniki tarczycy to nie oznacza ze cos z nia
jest nie tak,, ja 6 lat temu byłam u endykrynologa z badaniami tarczycy to
mi powiedział ze nic tu nei ma ze nie mam t arczycy ,a pol roku pozniej
poszłam do gminskiego i sie zaczał smiac ze poszłam do jakiegos
niekompetentnego lekarza,,, na usg mi wtedy wtyszły gruczolaki,,,,,,,poza
tym tarczyca to jest cholerstwo jak cos sie z nia dzieje nei tak to całuy
organizm ci szwankuje,,cały,wiec moim zdaniem idz sobei jeszcze raz do
dobrego enrykrynologa,znanego i cenionego,, bo bole kregosłupa kosci wiaza
sie z tarczyca, wypadanie wlosow tez, zmiany skorne tez,,,
zycze powrotu do zdrowia,, trzymaj sie
pozdarwiam izabela

http://katowice.naszemiasto.pl/na_zdrowie/specjalna_
artykul/638769.html?ses_nm=496b6e77e0c7c1197f09155a1
4754619

wejdz sobei na ta stronke tam jest wywiad z pania doktor, wszytko o t
arczycy i obajawach,,duzo by sie sprawdzało z tym co piszesz
pozdro

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

--