Targi kosmetyczne we Wroclawiu

1. Data: 2003-02-24 10:01:00

Temat: Targi kosmetyczne we Wroclawiu
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przechodzilam wczoraj kolo Galerii Dominikanskiej i zobaczylam, ze w hotelu
obok cos takiego mialo wczoraj miejsce. Jakies nowosci, porady, pokazy
makijazu, stoiska producentow i w ogole. Czy ktos byl, widzial i moze sie
podzielic, co tam zobaczyl? :) Ja do srodka nie wlazlam, bo tylko przelotem
bylam...

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-24 13:11:24

Temat: Re: Targi kosmetyczne we Wroclawiu
Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

buuuu!
pierwsze slysze :/ szkoda, jakbym wiedziala wczesniej pewnie bym sie skusila
:-( moze to tylko dla wybrancow?

Pozdrawiam wiosennie (widzicie jakie cudne slonce?? :))

A.

1. Data: 2003-02-24 13:35:20

Temat: Odp: Targi kosmetyczne we Wroclawiu
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Abigail <a...@n...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3d5ma$e55$...@n...news.tpi.pl...
> buuuu!
> pierwsze slysze :/ szkoda, jakbym wiedziala wczesniej pewnie bym sie
skusila
> :-( moze to tylko dla wybrancow?

Ja też bym z chęcią poszła jakbym tylko o tych targach wiedziałam:-((
Niestety nie wiem, jakie to były targi...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-02-24 20:25:53

Od: "Alfetta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> makijazu, stoiska producentow i w ogole. Czy ktos byl, widzial i moze sie
> podzielic, co tam zobaczyl? :) Ja do srodka nie wlazlam, bo tylko

Witam.
Ja byłam wczoraj na tych targach.Bilet wstępu - 10 zł.
Masa wszystkiego:kosmetyków,stoisk,ludzi.
Jeśli ktoś chce wiedzieć coś bliżej to zapraszam na priv.
Pozdrawiam serdecznie.

Alfetta (do tej pory ukryta ale regularnie czytająca)

1. Data: 2003-02-24 23:47:04

Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneczka" żałowała:
> Ja też bym z chęcią poszła jakbym tylko o tych targach
wiedziałam:-((
> Niestety nie wiem, jakie to były targi...

Zajrzyj tutaj:
http://www.dlazdrowia.pl/afisz/salonwr03.asp

Isabell

1. Data: 2003-02-25 09:10:50

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alfetta" <a...@w...pl> wrote
> [...]
> Masa wszystkiego:kosmetyków,stoisk,ludzi.
> Jeśli ktoś chce wiedzieć coś bliżej to zapraszam na priv.

Czemu na priv? Podziel sie tu na grupie, moze wiecej osob skorzysta :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

czy jest tam KURDEkulfon