RE: Tartuffo

1. Data: 2001-09-03 14:34:26

Temat: RE: Tartuffo
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

>No juz dobrze, mowie znzna chyba wszystkim lasuchom w Warszawie lodziania u
>Wlocha
>Czarek

Widocznie kiepska ze mnie Warszawianka, bo nie wiem. Bardzo prosze o blizsze
namiary.
Dzieki.

Anka

1. Data: 2001-09-03 16:35:29

Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <7DB096696361D511B31D00508B624D8D0E96A4@WAWBDC>,
A...@w...pl (Anna Sekulska) wrote:

> Widocznie kiepska ze mnie Warszawianka, bo nie wiem. Bardzo prosze o blizsze
> [...]
No tak zapomnialem o nazwie ulicy. Jest to Hoza numery nie pamietam ale to
ta strona Hozej prowadzaca od Marszalkowskiej do pl. Trzech Krzyzy idac od
Marszalkowskiej po prawej stronie mniej wiecej w polowie drogi do Kruczej
ale blizej marszalkowskiej
Czarek

1. Data: 2001-09-03 16:53:37

Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cezary gmyz" <c...@z...media.pl> wrote in message

> [...]
> Marszalkowskiej po prawej stronie mniej wiecej w polowie drogi do Kruczej

qrcze czasy studenckie mi sie przypominaja :(( .. jasne na Hozej sa tylko
jedne taaakie lody !!.. albo raczej taaakie lody sa tylk na Hozej :))
a tak bardziej konkretnie to coz to takiego to tartuffo? bo chyba na razie
musze polegac na wyobrazni tylko :((

pozdrow.
lukas

1. Data: 2001-09-04 07:02:29

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: cezary gmyz

> [...]
> Krzyzy idac od
> Marszalkowskiej po prawej stronie mniej wiecej w polowie

O. To juz wiem, gdzie dzisiaj bede deser jadla. Relacje zdam.

Jak fajnie jest pracowac w Centrum! Wszedzie blisko... Tylko, kurcze,
w budynku gdzie pracuje ktos jest maniakiem kuchennych i bez przerwy
cos gotuje, a zapachy upojne sie unosza.... A ja sie coraz bardziej
zblizam do stu kilogramów.... ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-04 09:58:22

Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak bardziej konkretnie to coz to takiego to tartuffo? bo chyba na razie
> musze polegac na wyobrazni tylko :((
>
> pozdrow.
> lukas

Tartuffo to dosc znany deser wloski, nie wiem dlaczego cieszacy sie slawa
mniejsza niz tiramisu. Przepisu nie potrafie podac ale z moje kubki smakowe
podpowiadaja mi, ze jest robiony z prawdziwych lodow na bazie smietany,
zoltek jaj i wanili. Ja naprawde niezmiernie rzadko jadam slodycze ale ten
znaduje moje uznanie ze wzgledu na slokogorzki smak. mniammniam
Czarek

1. Data: 2001-09-05 21:04:02

Temat: Re: Tartuffo (dlugi przepis {Wilmy}
Od: j...@p...fm (jerzol) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-06 15:22:07

Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze jedna - u Hodunia - za Starym Miastem- nigy nie pamiętam ulicy,
ale znak rozpoznawczy - kolejka do przeciwległego krawężnika a nawet dalej. :))
O.

1. Data: 2001-09-06 19:13:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze jedna - u Hodunia - za Starym Miastem- nigy nie pamiętam
ulicy,
> ale znak rozpoznawczy - kolejka do przeciwległego krawężnika a nawet
dalej. :))
Czy masz na myśli tę w kierunku Nowego Miasta? Czy tez Nowego Światu?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-07 10:03:48

Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ulicy,
> dalej.  :))
> Czy masz na myśli tę w kierunku Nowego Miasta? Czy tez Nowego Światu?
> pozdr. Jerzy

W kierunku Nowego Miasta.
Moje ulubione smaki - grapefruitowy, cedrowy, giandua. :)
O.

Tartuffo
Starka i inne wodki
Dieta grup krwi