Tartuffo

1. Data: 2001-09-03 14:31:07

Temat: Tartuffo
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy tu caly czas tylko o tiramisu a tymczasem w Warszawie pojawil sie inny
legendarny wloski deser do tej pory niedostepny w Polsce (o ile wiem) a
mianowicie tartuffo, ktore uwielbiam a poniewaz jestem raczej z tego
gatunku, ktory wsrod slodyczy ceni sobie najbardziej golonke rekomendacja
jest tym bardziej znaczaca. Co prawda jest to tartuffo produkowane
przemyslowo ale jednak daje dosc dobre pojecie czym ten deser jest,
zwlaszcza, ze jest sprzedawane w obu wersjach: bialej i czarnej (ja
preferuje biala). Pewnie chcecie jeszcze wiedziecc, gdzie go mozna kupic. No
juz dobrze, mowie znzna chyba wszystkim lasuchom w Warszawie lodziania u
Wlocha
Czarek

1. Data: 2001-09-04 21:07:12

Temat: Re: Tartuffo
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz wrote:

> jestem raczej z tego
> gatunku, ktory wsrod slodyczy ceni sobie najbardziej golonke

na pewno musimy ghdzies wyskoczyć :))

sadyl

1. Data: 2001-09-04 21:43:50

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora