Re: Tatuś szczęśliwy?

31. Data: 2015-03-19 03:08:20

Temat: Re: Tatuś szczęśliwy?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2015 o 17:18, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-17 22:35, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Spoko. Niech mnie najpierw jakiś chudzina 90 kg dogonić spróbuje.

Kogut goni kurę po podwórku. Zrobili już 10 okrążeń.
A kura do siebie gada:
- A pobiegnę jeszcze jedno okrążenie żeby nie pomyślał ze jestem łatwa.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

32. Data: 2015-03-20 20:47:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2015 03:08:20 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Kogut goni kurę po podwórku. Zrobili już 10 okrążeń.
> A kura do siebie gada:
> - A pobiegnę jeszcze jedno okrążenie żeby nie pomyślał ze jestem łatwa.

No i Qrę zatkało na ament - chyba biega :-D
--

Ikselka
pewni siebie.

33. Data: 2015-03-20 21:54:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i Qrę zatkało na ament - chyba biega :-D

No, zapowietrzyłam się od tego okrążania.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

34. Data: 2015-03-20 23:31:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 21:54:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-03-20 20:47, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No, zapowietrzyłam się od tego okrążania.

Zwykła kolka. A mówiłam, żeby zygzakiem!
:-))

--

Ikselka
pewni siebie.

35. Data: 2015-03-21 14:45:52

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Zwykła kolka. A mówiłam, żeby zygzakiem!
:-))

--

Ikselka
**********************
korek trza jej wyciągnąć, od razu zejdzie :)))
pozdr
Stefan

36. Data: 2015-03-21 17:26:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2015 14:45:52 +0100, Stefan napisał(a):

> korek trza jej wyciągnąć, od razu zejdzie :)))
> pozdr
> Stefan

Może jajo utknęło. 3333-))
--

Ikselka
pewni siebie.

Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!
Weganie :)