Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

Data: 2012-12-13 08:27:30
Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: ???????????? <r...@g...com>

On 13 Gru, 08:24, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:50aaaef4-cf2b-4726-b0dc-b36dfbbea0ff@
ci3g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
>  Tak narkomana w polsce nie można było leczyć, tak obecnie nie można
> się zabezpieczyć przed chorobami czy ciążą, a katolickie apteki celowo
> nie są znaczone, bo do znaczonej nikt by nie poszedł i tak się ludzie
> nasłuchają głupot i aptekarz katolicki decyduje co masz mieć w
> majtkach.
> =======================
>
> Konkretnie: która_to_apteka. Sam sprawdzę. Gdzie nie wejdę- środki anty- na
> widoku. A- jak wiesz- mieszkamy niedaleko
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Apteka kwiaty polskie w łodzi, ale po sprawdzeniu okazuje się że to
nie pierwsza afera w tej katolickiej aptece.......... Małe diody
metodą antykoncepcji dla katolików

"Dziennik Łódzki": Baby Comp i Lady Comp, urządzenia przypominające
wyglądem discmana, są polecane przez katechetów przygotowujących młode
pary do sakramentu małżeństwa jako alternatywa dla zakazanych przez
Kościół środków antykoncepcyjnych.

Baby Comp mieści się w damskiej torebce. Jest reklamowany jako tzw.
komputer cyklu i przeznaczony do planowania rodziny i antykoncepcji.
Działa na zasadzie mierzenia temperatury pod językiem - każdego dnia o
tej samej porze. Zielona dioda oznacza dzień niepłodny, czerwona -
płodny. Żółta lub pomarańczowa oznacza, że komputer dopiero się uczy
cyklu kobiety.

- Czas nauki może potrwać dwa, trzy miesiące - mówi pani Małgorzata,
katechetka, która poleca to urządzenie jako antykoncepcję parom, które
przychodzą na nauki przedmałżeńskie oferowane m.in. przez parafię
księży pallotynów w Kutnie. - Jego skuteczność jest oceniana na 99,3
procent [to porównywalne z pigułką - przyp. red.].

Cena urządzenia jest wysoka - od prawie 1200 zł za skromną wersję do
ponad 2200 zł. Opakowanie tabletek antykoncepcyjnych kupimy już za 20
zł. Urządzenie można kupić tylko poprzez sprzedaż wysyłkową.

- Nikt nigdy nie skarżył się, że urządzenie nie zadziałało - zapewnia
pracownik apteki Kwiaty Polskie w Łodzi. - Przesyłkę dostarczymy w
ciągu trzech dni - dodaje.

Dr Michał Radwan, specjalista ginekologii i położnictwa z Kliniki
Gameta w Łodzi, nie zostawia jednak na tej antykoncepcji suchej
nitki.

- Metody Baby Comp i Lady Comp są formą lepiej sterowanego
kalendarzyka małżeńskiego - twierdzi doktor Radwan. - Według
posiadanej przeze mnie wiedzy, ich skuteczność jest porównywalna ze
stosowaniem placebo - wyjaśnia.

Jolanta Sobczyńska, "Dziennik Łódzki"